Znaleziono 44 wyniki

autor: Anonim
niedziela, 8 lipca 2007, 17:50
Forum: Rozrywka i zapowiedzi imprez
Temat: sa planowane jakie inne imprezy na sezon ??
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1061

Z tego co paimętam to co roku na plaży było Beach Party... wspaniała impreza... gorąco polecam. Pozdrawiam
autor: Anonim
poniedziałek, 25 czerwca 2007, 09:29
Forum: Rozrywka i zapowiedzi imprez
Temat: LATO 2007
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2619

Nie no pewnie... my młodzież powinniśmy być wzorowymi uczniami a do tego
zasuwać w wakacje...! Nie wiem czyje to słowa ale dla mnie jest to śmieszne... ;/
autor: Anonim
piątek, 8 czerwca 2007, 16:57
Forum: Poznajmy się
Temat: POMOCY!!!!!
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1868

Nieprawdaż... :)
autor: Anonim
piątek, 8 czerwca 2007, 16:54
Forum: Poznajmy się
Temat: Witam...Szukam nowych zanjomych :)
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2459

W dzisiejszych czasach mówi się Siemanoooo ... ;p Olu jeśli możesz powiedz mi osiedle ja którym mieszkasz... pozdrawiam ;]
autor: Anonim
wtorek, 29 maja 2007, 17:24
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: os.kościelniaka
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 9832

???
autor: Anonim
poniedziałek, 28 maja 2007, 21:05
Forum: Rozrywka i zapowiedzi imprez
Temat: LATO 2007
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2619

W jakim znaczeniu?
autor: Anonim
poniedziałek, 28 maja 2007, 21:03
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: os.kościelniaka
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 9832

Co do ul Kościelniaka.. dzisiaj w gdzieś kolo 14 widziałem jak jakiś gościu kręcił się po osiedlu i robił zdjęcia naszej pięknej drogi tej z płyt i piasku... może ktoś się za to wziął...
autor: Anonim
niedziela, 27 maja 2007, 21:57
Forum: Rozrywka i zapowiedzi imprez
Temat: LATO 2007
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2619

Uwielbiam imprezy na plaży... może dałoby radę zorganizować kilka takich imprez w ciągu tych oraz następnych wakacji... Osób z pewnością by nie brakowało... Misku dałoby radę chociaż podać przewidywaną datę tej imprezy...?
autor: Anonim
piątek, 25 maja 2007, 21:32
Forum: Rozrywka i zapowiedzi imprez
Temat: LATO 2007
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2619

To praktycznie norma... słyszałem od jednej osoby że na wakacje nie będzie żadnej rewelacji... ale większość osób się już przyzwyczaiło... Ja tam bym chciał więcej imprez na plaży typu Beach Party...
autor: Anonim
czwartek, 24 maja 2007, 16:32
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

Jeśli ktoś myśli że mój poziom jest niski to jest w błędzie... tyle że wam inaczej się nie da wytłumaczyć...taka wielka dyskusja o jakieś ławki...
Nikita ma racje...;p

Hobby...?Narazie sie ucze... mozna powiedziec ze to moje hobby;p
Tak poza tym to muzyka...
autor: Anonim
środa, 23 maja 2007, 14:57
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

dumb masz jakiś problem? :? ...
A tak wogóle to buchneli dzisiaj ostatnia lawke... :?
autor: Anonim
środa, 23 maja 2007, 09:23
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

To było do przewidzenia... :!: I to może jeszcze na nas, że my je gdzieś wynieśliśmy... :? Zamiast je jakoś przymocowac to one zostały normalnie na luzaka postawione od tak sobie...
autor: Anonim
wtorek, 15 maja 2007, 22:14
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

aaaa... i jeszcze jedno... Chyba ktoś ma dość bujną wyobraźnie, a mianowicie chodzi mi o elveeza ... widziałem Twoje foto... to ma być 2m wzrostu i 110kg wagi...Człowieku tak robią dzieci, albo ci którzy sie boją...
autor: Anonim
wtorek, 15 maja 2007, 21:45
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

Nareszcie...są nasze wymarzone ławki... Oczywiście w imieniu swoim i kolegów serdecznie za nie dziękujemy...(Jak widać mamy odrobine kultury, a chociaż niektórzy z nas ... ;])
autor: Anonim
środa, 28 marca 2007, 15:13
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

Moim zdaniem nie da sie wychowac odpowiednio dziecka (bez obrazy) a jednoczesnie zrobic jakas kariere... W sumie to nie powinienem sie wypowiadac gdyz nie posiadam dzieci...
autor: Anonim
środa, 28 marca 2007, 14:36
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

Ja wcale nie musze byc anonimowy...(moj nick tez o tym nie swiadczy)...i moim zdaniem nic by to nie zmienilo...bynajmniej z mojej strony...
autor: Anonim
poniedziałek, 26 marca 2007, 22:01
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

moze da rade skminic basen :D :D :D ...chociaz lawka...taka duza...albo ze 4-5 laweczek tez moze byc...niby tak malo a jednak...
autor: Anonim
poniedziałek, 26 marca 2007, 17:02
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

hehe bulletproof_mgwo dobry pomysl...ale w sumie to nie bo to bedzie zle...i znowu beda pretensje do nas...chociaz odrobine samodzielnosci... :twisted:
autor: Anonim
poniedziałek, 26 marca 2007, 12:40
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

Mam prosbe do Admina w imieniu Bull'a...po naszej rozmowie poprosil mnie abym poprosil ciebie o odwieszenie bull'a jesli istnieje taka mozliwosc...(bull po raz pierwszy udzielal sie na forum i lagodnie mowiac robil sobie "jaja"...za co bardzo przeprasza...po przeczytaniu regulaminu) Bull obiecuje ze...
autor: Anonim
poniedziałek, 26 marca 2007, 12:36
Forum: Edukacja
Temat: Rozbestwionym uczniom stop...
Odpowiedzi: 226
Odsłony: 41549

Mass98...w sumie to nic na mi sie nie stanie...mozemy przyjsc ale wiemy jak to sie skonczy...a nawet jak postawia ta lawke to za jakies 5-7lat...przeciez to oczywiste...