Znaleziono 381 wyników

autor: mroofka
czwartek, 13 marca 2008, 22:30
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Ramki pod tablice
Odpowiedzi: 102
Odsłony: 5731

cit.rzecznik "Niemniej, jak wspomniałem wyżej, zostanowimy się i nad zmianą kolorystyki" ...ja to bym chciała na całej długości listwy czerwone usta ....a wewnątrz napis ustka... Bonusem mógłyby być (na szybie samochodu) odcisk ust burmistrza, rzecznika, radnego... ( przykładowo : złote ustka W.Siud...
autor: mroofka
czwartek, 13 marca 2008, 22:22
Forum: Off topic - Hyde Park
Temat: internauci daja się manipulować?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1246

"Prezes dużej partii opozycyjnej powiedział, że internauci są "grupą, którą najłatwiej manipulować". Ciekawe, czy na naszym podwórku, w Ustce, jest podobnie? "


anna skorzystała z pytania sugerującego ... sprowokowała forumowiczów ( zmanipulowała /?/ ) :roll:
...
autor: mroofka
piątek, 7 marca 2008, 11:43
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: SPOTKANIE FORUMOWICZÓW
Odpowiedzi: 925
Odsłony: 95976

[quote="Smerf Maruda"] A prosiłem - nie głosujcie na PO bo komuna wróci. I zaczeło sie , co niektórzy schodzą juz do podziemia. Uwaga! Tajny lokal konspiracyjny mieści sie na ul. Kopernika tylko ccciiichoszaaa... [/quote] Prawdę powiedziawszy Marudo, nie rozumiem za bardzo celowości Twojej działalno...
autor: mroofka
sobota, 1 marca 2008, 14:10
Forum: Ustczanie
Temat: FOTOGRAFIA ARTYSTYCZNA-USTKA I OKOLICE (krajobrazy i ludzie)
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 16219

Mirku przyznać muszę, ze masz niebywałą zdolność kuszenia...gołębi :)
autor: mroofka
środa, 27 lutego 2008, 21:24
Forum: Poznajmy się
Temat: Witam serdecznie !
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1224

[quote="rzecznik"] Skoro o upominkach mowa...., może podkładka pod myszkę ? :D [/quote] albo miodzik pod Misia :)
Pozdrawiam Myszę i Misia :twisted: a Klalifę witam serdecznie :D
autor: mroofka
niedziela, 24 lutego 2008, 17:37
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Moze by tak wprowadzic to w USTCE?
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 5461

przyjmę zarówno warna jak i warana :)
PS. pomimo, że to dalekie od tematu musiałam odpowiedzieć, bo mi to ciążyło jak cegła u nogi :twisted:
autor: mroofka
niedziela, 24 lutego 2008, 16:35
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Moze by tak wprowadzic to w USTCE?
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 5461

"że niby" o te zielone torby TYLKO chodzi ... :shock:
myślałam, ze o wszystkie propozycje które moznaby w Usteczce wprowadzić 8)
przepraszam zacny elvezie ale nie wiem gdzie to umieścić
autor: mroofka
sobota, 23 lutego 2008, 19:31
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Foty (tematyka zwiazana z Ustka)
Odpowiedzi: 1540
Odsłony: 292178

Mysza... :roll:


PS. Mika ucichła cuuuśś...a zdjęcia miała piękne...
autor: mroofka
sobota, 23 lutego 2008, 19:25
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Moze by tak wprowadzic to w USTCE?
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 5461

w podobny sposób możnaby zareklamować Ustkę, jako miejsce w którym miło spędza się czas i mozna odpocząć...
http://www.poznan.pl/mim/public/wideo/a ... pl&kt_id=0
autor: mroofka
czwartek, 21 lutego 2008, 16:53
Forum: Off topic - Hyde Park
Temat: znalezione w internecie :)
Odpowiedzi: 428
Odsłony: 51437

mówię Asiu o nieprzeciętnym głosie tego Pana...(nie o muzyce jaką "uprawia")
autor: mroofka
środa, 20 lutego 2008, 23:41
Forum: Polityka
Temat: PERSONA NON GRATA DLA JANA TOMASZA GROSSA W USTCE !
Odpowiedzi: 105
Odsłony: 8492

"mówić - to mało, trzeba mówić do rzeczy"
autor: mroofka
wtorek, 19 lutego 2008, 20:48
Forum: Off topic - Hyde Park
Temat: znalezione w internecie :)
Odpowiedzi: 428
Odsłony: 51437

http://www.youtube.com/watch?v=YjO_VXHxsRw
znalazłam (nie sama ;) ) przez całkowity przypadek
ciarki mnie po plecach przechodzą...
autor: mroofka
niedziela, 17 lutego 2008, 22:00
Forum: Polityka
Temat: PERSONA NON GRATA DLA JANA TOMASZA GROSSA W USTCE !
Odpowiedzi: 105
Odsłony: 8492

PS. grooby jakiś taki niewyraźny jesteś ;)






mowie oczywiście o niczym innym jak o zdjęciu po lewej stronie :P
autor: mroofka
niedziela, 17 lutego 2008, 20:49
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Foty (tematyka zwiazana z Ustka)
Odpowiedzi: 1540
Odsłony: 292178

ooo i to z kamieniami ... ładne..." w 3 strony świata"...
lubie zdjecia z tej perspektywy :twisted:
autor: mroofka
niedziela, 17 lutego 2008, 20:35
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Foty (tematyka zwiazana z Ustka)
Odpowiedzi: 1540
Odsłony: 292178

podoba mi się 1...
niczym "wrota morza"...
autor: mroofka
niedziela, 17 lutego 2008, 20:24
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Grzesznicy zamówili Jezusa prosto z Rio
Odpowiedzi: 172
Odsłony: 12604

Elveez Ty podglądaczu ;)
autor: mroofka
niedziela, 17 lutego 2008, 19:44
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Foty (tematyka zwiazana z Ustka)
Odpowiedzi: 1540
Odsłony: 292178

<proszę nie odpowiadać wymijająco>
mówię o tych w stylu "fotoArt" ;P (heh wiem o ich istnieniu)
autor: mroofka
niedziela, 17 lutego 2008, 19:03
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Foty (tematyka zwiazana z Ustka)
Odpowiedzi: 1540
Odsłony: 292178

kiedy wyrwie Elveezowi aparat :P PS. a kiedy zobaczymy rzecznikowe zdjęcia ?? 8)
autor: mroofka
niedziela, 17 lutego 2008, 17:35
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: ZMiana organizacji ruchu na Marynarki Polskiej
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 8950

hehe wskazane jest jeszcze umieszczenie napisu informacyjnego bezpośrednio pod znakiem <koncentrowanie uwagi na znaku podczas jazdy, moze grozić kolizją>
autor: mroofka
wtorek, 5 lutego 2008, 12:11
Forum: Ustka na co dzień - aktualności
Temat: Galeria zdjęc forumowiczów
Odpowiedzi: 118
Odsłony: 16709

Ładnie oddana rzeczywistość w oczach Bony'ego...