BIP - po zmianach

Tutaj możesz zgłosić problemy techniczne dotyczące działania forum.

Moderator: DKS

Urszula
Posty: 103
Rejestracja: piątek, 8 września 2006, 17:50

BIP - po zmianach

Post autor: Urszula » czwartek, 1 lutego 2007, 13:38

W BIP-ie brak informacji o aktualnych przetargach organizowanych przez UM. Brak informacji to brak chętnych! Takie informacje znalazłam przed dokonaniem zmian. Pozdrawiam

Urszula
Posty: 103
Rejestracja: piątek, 8 września 2006, 17:50

BIP - po zmianach

Post autor: Urszula » czwartek, 1 lutego 2007, 13:57

Sprawa dotyczy wprawdzie BIP-u ,ale przekazcie proszę odpowiednim osobom , a przynajmniej zwróćcie uwagę.
Druga sprawa to np.sposób przyjmowania i załatwiania wniosków w Wydziale np. Gospodarki Nieruchomościami.Wybierzcie jakikolwiek wniosek lub informacje o procedurze zawsze wyskakuje wniosek z pozycji pierwszej.Przyjemnej pracy!!!Pozdrawiam

Sekretarz
Posty: 12
Rejestracja: środa, 19 maja 2004, 13:33

BIP

Post autor: Sekretarz » piątek, 2 lutego 2007, 11:20

Uprzejmie informuję, że w związku z przenoszeniem dotychczasowego BIP do nowego systemu informatycznego oraz zmianą szaty graficznej mogą wystąpić w najbliższych dniach problemy z dostępem do niektórych informacji i/lub ich przekłamania. Wszystkie nieociągnięcia staramy się na bieżąco poprawiać, jednak jeszcze trochę to potrwa. Mam nadzieję, że już za parę dni wszystko wróci do należytego porządku. Urzędnicy usteckiego ratusza są obecnie bardzo zaangażowani we wdrażanie kilkunastu systemów informatycznych (finansowo-księgowych, podatkowych, elektronicznego obiegu dokumentów), a to wiąże się z wydłużonym czasem nanoszenia poprawek w BIP.

Za wszelkie niedociągnięcia w okresie przejściowym serdecznie przepraszamy.

Nowy BIP umożliwi m.in. już niedługo śledzenie w internecie stanu załatwiania spraw interesantów. Poza tym staraliśmy się doprowadzić do większej przejrzystości informacji. Mam nadzieję, że końcowy efekt będzie dla internautów satysfakcjonujący.

Bardzo cenię sobie każdą uwagę internautów, która może spowodować podniesienie jakości informowania i obsługi interesantów przez pracowników Urzędu Miasta Ustka. Chętnie przyjmiemy wszelkie uwagi. Za wszelkie uwagi serdecznie dziękuję.

Antoni Gruba
Sekretarz Miasta Ustki

ODPOWIEDZ