Regulamin

Koniecznie przeczytaj, zanim zaczniesz cokolwiek pisać. Pamiętaj, że każde zalogowanie się na forum jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Moderator: rzecznik

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 38
Rejestracja: piątek, 2 maja 2003, 16:09

Regulamin

Post autor: admin » czwartek, 29 września 2005, 14:34

REGULAMIN FORUM

1. Każdy Użytkownik wraz z rejestracją i logowaniem się na Forum akceptuje poniższy Regulamin Forum.
2. Właścicielem Forum jest Urząd Miasta Ustka.
3. Zarządzaniem i nadzorem Forum zajmują się moderatorzy i administratorzy zwani w dalszej części regulaminu administracją.
4. Forum ma charakter otwarty. Jeden użytkownik powinien posiadać tylko jedno zarejestrowane konto.
5. Założone konta użytkowników Forum nie podlegają usunięciu.
6. Zabronione jest podszywanie się pod innego użytkownika.
7. W uzasadnionych przypadkach administracja ma prawo powiadomić innych użytkowników Forum o fakcie korzystania przez uczestnika dyskusji z kilku nicków.
8. Wszelkie dyskusje i rozmowy powinny toczyć się w przeznaczonych do tego działach tematycznych.
9. Przed założeniem nowego wątku na Forum należy sprawdzić, czy wątek o podobnej treści już na Forum nie wystąpił (sprawdzenie umożliwia wyszukiwarka Forum). Dublowanie wątków jest niedopuszczalne.
10. Zamieszczone treści powinny być logiczne i zrozumiałe. Zaleca się stosowanie polskich znaków diakrytycznych, znaków interpunkcyjnych, wielkich liter i akapitów, co zwiększa czytelność wypowiedzi.
11. Kolor ZIELONY wraz z odcieniami zarezerwowany jest dla moderatorów a kolor CZERWONY wraz z odcieniami dla administratorów Forum.
12. Wątek może zostać zamknięty przez administrację na wniosek założyciela wątku, po merytorycznym uzasadnieniu wniosku.
13. Niedopuszczalne jest zamieszczanie na Forum treści:
- sprzecznych z prawem, wulgarnych, pornograficznych, obraźliwych;
- propagujących przemoc oraz odnoszących się do ideologii totalitarnych, jak np. faszyzm, komunizm, nazizm;
- naruszających ludzką godność i obrażających czyjeś przekonania lub uczucia religijne;
- naruszających prawa autorskie (np. nielegalne oprogramowanie, muzyka, filmy, itp.);
- o charakterze osobistym, dotyczącym sporów, nieporozumień i innych prywatnych spraw między użytkownikami Forum;
- prezentujących wszelkiego rodzaju reklamy bądź odnośniki do stron mających na celu uzyskanie korzyści majątkowych lub wirtualnych.
14. Dopuszczalne jest zamieszczanie ofert pracy w dziale "Praca" i komunikatów o imprezach kulturalno-rekreacyjnych umieszczane w dziale "Rozrywka i zapowiedzi imprez".
15. Dopuszczalne jest zamieszczanie treści komercyjnych i reklamowych w stopce użytkownika.
16. Zauważone nieprawidłowości i nadużycia niezgodne z regulaminem Forum powinny być zgłaszane administracji Forum za pomocą poczty elektronicznej, wiadomości prywatnej lub poprzez naciśnięcie "przycisku z wykrzyknikiem" ->
w prawym górnym rogu kontrowersyjnego postu.
17. Wszelkie posty naruszające zapisy regulaminu Forum mogą zostać przez administrację zmodyfikowane lub usunięte, a wątek, w którym treści postów całkowicie odbiegają od jego tematyki zamknięty.
18. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu Forum przez użytkowników, administracja Forum ma prawo do:
- upomnienia użytkownika przez wiadomość prywatną;
- upomnienia użytkownika publicznie;
- ukarania użytkownika ostrzeżeniem (3 ostrzeżenia są równoznaczne z zablokowaniem konta użytkownika);
- usunięcia lub zmodyfikowania zamieszczonej treści.
19. W przypadku notorycznego łamania zasad przez użytkownika, a także na wniosek innych użytkowników Forum, administracja może podjąć decyzję o czasowym lub trwałym usunięciu użytkownika ze społeczności Forum poprzez:
- zablokowanie konta użytkownika ,
- czasowe bądź trwałe zablokowanie numeru IP.
20. Decyzje administracji są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
21. W uzasadnionych przypadkach administracja zastrzega sobie możliwość powiadomienia organów ścigania o podejrzeniu przestępstwa.
22. Urząd Miasta Ustka nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników Forum. Wyłączną odpowiedzialność karną i cywilną za umieszczane na Forum wypowiedzi ponosi użytkownik.
23. Powyższy regulamin dotyczy również platformy Shoutbox.
24. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie Forum.

Zablokowany