Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uchwały

W tym dziale radni mogą zamieszczać informacje o swojej pracy. Forumowicze - pytania do rajców.

Moderator: DKS

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uchwały

Post autor: Artur Mazur » wtorek, 18 grudnia 2012, 11:51

zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołać zespół do oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych,
w składzie:
1. Teresa Świeboda ? Rada Miasta Ustka
2. Andrzej Bednarczyk ? Rada Miasta Ustka
3. Małgorzata Bugajewska ? Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Ustka
4. Sylwia Tymińska ? Brożek ? Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ustka
5. Marek Kurowski ? Naczelnik Wydziału Infrastruktury Komunalnej
--------------------------------------------------------------------------------------
PRZEZNACZAM do oddania w dzierżawę w trybie przetargowym na okres 3 lat obiekt
usługowy, położony przy ul.Wyszyńskiego 5, stanowiący część działki nr 323/1.
Budynek usługowy o pow.54 m2 działka 359 m2
Czynsz określa się jako iloczyn pow. dzierżawy oraz stawki 20,78zł w stosunku miesięcznym za m2 netto i wynosi:
1.122,12 zł netto/ m-c

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PRZEZNACZAM do oddania w dzierżawę na okres do 15 czerwca 2013r. w trybie
bezprzetargowym, teren stanowiący część działki nr 1560/113, o pow. 2.500m2 , położony w
Ustce przy ul. Westerplatte jako teren przeładunkowy.Czynsz w stosunku: 5.000,00 zł netto

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Przeznaczam do oddania w dzierżawę w trybie bezprzetargowym nieruchomość stanowiącą część
działki nr 2150/3 o pow.12m2 zabudowaną obiektem użytkowym ? kiosk z tytoniem, położoną przy
ul.Sprzymierzeńców na rzecz dotychczasowego dzierżawcy na okres 3 lat
Czynsz miesięczny - 166,94 zł netto

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » wtorek, 18 grudnia 2012, 11:55

1. Powołuję Komisję Konkursową opiniującą wybór ofert na udzielenie dotacji w formie
powierzenia i wsparcia realizacji zadania z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury
i dziedzictwa narodowego w następującym składzie:

Piotr Wszółkowski - przewodniczący komisji
Katarzyna Poprawa - sekretarz komisji
Beata Rogowska - członek komisji
Wojciech Tomosz - członek komisji
Wojciech Wilczyński - członek komisji

2 Powołuję Komisję Konkursową opiniującą wybór ofert na udzielenie dotacji w formie
powierzenia i wsparcia realizacji zadania z zakresu wspierania i upowszechniania kultury
fizycznej w następującym składzie:

Piotr Wszółkowski - przewodniczący komisji
Katarzyna Poprawa - sekretarz komisji
Beata Rogowska - członek komisji
Jadwiga Jędrzychowska - członek komisji
Andrzej Kuczun - członek komisji

3. Powołuję Komisję Konkursową opiniującą wybór ofert na udzielenie dotacji w formie
powierzenia i wsparcia realizacji zadania z zakresu turystyki i krajoznawstwa
w następującym składzie:

Piotr Wszółkowski - przewodniczący komisji
Katarzyna Poprawa - sekretarz komisji
Beata Rogowska - członek komisji
Jadwiga Jędrzychowska - członek komisji
Wojciech Wilczyński - członek komisji

4. Powołuję Komisję Konkursową opiniującą wybór ofert na udzielenie dotacji w formie
powierzenia i wsparcia realizacji zadania z zakresu działalności na rzecz osób w wieku
emerytalnym w następującym składzie:

Piotr Wszółkowski - przewodniczący komisji
Katarzyna Poprawa - sekretarz komisji
Beata Rogowska - członek komisji
Kamilla Włoch - członek komisji
Wojciech Wilczyński - członek komisji

5. Powołuję Komisję Konkursową opiniującą wybór ofert na udzielenie dotacji w formie
powierzenia i wsparcia realizacji zadania z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom
i patologiom społecznym w następującym składzie:


Tadeusz Kiedrowski - przewodniczący komisji
Kamilla Włoch - sekretarz komisji
Beata Rogowska - członek komisji
Grażyna Chowaniec - członek komisji
Małgorzata Otręba - członek komisji
Przemysław Nycz - członek Komisji
Marcin Zamościk - członek komisji
Anna Górecka - członek komisji
Mirosław Lisiak - członek Komisji
Piotr Wszółkowski - członek komisji


Zadziwia, ilość członków komisji w sprawie przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
czyżby w planie były wyjazdy integracyjne i komisyjne niszczenie napojów uzależniających
:mrgreen:

PS: Ciekawe ile im płacą za posiedzenie, czy ryczałt?

J Jędrzychowska
Posty: 90
Rejestracja: poniedziałek, 5 stycznia 2009, 20:56

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: J Jędrzychowska » piątek, 28 grudnia 2012, 01:04

Nie wiem jak to się przedstawia w komisji "antyalkoholowej", ale w komisjach w których ja uczestniczę pracuje się społecznie.

Awatar użytkownika
Topilzin
Posty: 6396
Rejestracja: niedziela, 4 lutego 2007, 13:26

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Topilzin » piątek, 28 grudnia 2012, 11:34

Topilzin powołuję Komisję Konkursową opiniującą wybór komisji konkursowych opiniujących.....

Widać gdzie pieniądze wsiąkają w ziemię , tę ziemię.Do tego każdy wie że na kaca najlepsza praca.
Dobra jest też na wszelkie patologie oraz kształtuje charakter u młodych ludzi.Wszystkim daje poczucie godności oraz pieniądze na rozrywkę oraz inwestycje.Powoduje że ludzie nie wyjeżdżają ,osiedlają się i robią dzieci.

Tu trzeba wbić szpadel i wszystkie środki przeznaczyć na powstawanie lub ściągnięcie miejsc pracy a nie na pierdoły sponsujące ludzi , którym i tak się już dobrze wiedzie.Ci wiedzą jak pisać i szarpnąć środki z miejskiej kasy . :evil:
"Bagatelizować, bagatelizować i jeszcze raz bagatelizować... złapią za rękę, mówić że nie wasza."

Awatar użytkownika
celestyn
Posty: 3217
Rejestracja: piątek, 1 sierpnia 2008, 22:06

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: celestyn » sobota, 12 stycznia 2013, 19:28

Topilzin pisze:Widać gdzie pieniądze wsiąkają w ziemię , tę ziemię.
Pod warunkiem, że niektórzy noszą tą ziemię w kieszeniach. :mrgreen: A tak na prawdę smutne to.
Nie ten jest mądrzejszy kto wyżej stoi i głośniej krzyczy
Piszę poprawnie po polsku

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » wtorek, 15 stycznia 2013, 01:20

Aktualne przetargi i zarządzenia burmistrza

http://forum.gp24.pl/informacje-publicz ... e__st__400" onclick="window.open(this.href);return false;

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » sobota, 13 kwietnia 2013, 11:51

Aktualne informacje

http://forum.gp24.pl/informacje-publicz ... e__st__480" onclick="window.open(this.href);return false;

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » wtorek, 14 maja 2013, 20:46

Oświadczenia majątkowe urzędników , dyrektorów szkół i prezesów już dostępne.

http://bip.um.ustka.pl/#Z2V0Q29udGVudHM ... x0cnVlKQ==" onclick="window.open(this.href);return false;

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » wtorek, 14 maja 2013, 20:52

Artur Mazur pisze:Oświadczenia majątkowe urzędników , dyrektorów szkół i prezesów już dostępne.

http://bip.um.ustka.pl/#Z2V0Q29udGVudHM ... x0cnVlKQ==" onclick="window.open(this.href);return false;
Coś się zmieniło w urzędzie ??? Czy to już tak oficjalnie :twisted:

"Oświadczenie majątkowe Zastępcy Burmistrza Miasta Ustka - Jana Olecha z dnia 08.04.2013r. " :mrgreen:
http://bip.um.ustka.pl/#Z2V0Q29udGVudCg3NDk4KQ==" onclick="window.open(this.href);return false;

Emerytura ok 89 000 zł, pensja ok. 129 000 zł

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » wtorek, 14 maja 2013, 21:17

Dzierżawa na 3 lata ul. Mar. Polskiej 39 powierzchnia 40 m2
5,41 zł rocznie za m2

http://bip.um.ustka....ent=7525&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » środa, 24 lipca 2013, 07:49

Obwieszczenie o decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego o przekazaniu do ponownego rozpatrzenia sprawy dotyczącej środowiskowych uwarunkowań dla budowy Stacji Radarowej Nr 035 Ustka
Obwieszczenie o decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego nr SKO.41/V-8635/35/13 z dnia 18 czerwca 2013r. o przekazaniu do ponownego rozpatrzenia sprawy dotyczącej określenia środowiskowych uwarunkowań dla przedsięwzięcia polegającego na budowie Stacji Radarowej Nr 035 USTKA.

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » środa, 24 lipca 2013, 07:50

Burmistrz zaprasza mieszkańców do wyrażenia opinii
Burmistrz Miasta Ustka zwraca się z prośbą do mieszkańców o wyrażenie opinii w związku z projektem pn.: ?Diagnoza ? strategia ? inwestycje ? rozwój miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupsk? planowanym do realizacji w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna (PO PT) na lata 2007 ? 2013. Projekt zakłada wspólne planowanie kierunków rozwoju miejskiego obszaru funkcjonalnego Miasta Słupsk, do którego zalicza się: Miasto Słupsk, Miasto Ustka, Gmina Słupsk, Gmina Ustka, Gmina Kobylnica oraz Gmina Dębnica Kaszubska.
Celem projektu jest opracowanie strategii rozwoju obszaru funkcjonalnego Miasta Ustka oraz dokumentacji techniczno ? budowlanej dla inwestycji, które uznane zostaną przez zewnętrznych ekspertów oraz społeczność subregionu za najbardziej istotne dla jego rozwoju. Sporządzenie w/w dokumentów poprzedzą analizy, badania i diagnozy oraz opinie społeczne. W przypadku uzyskania dofinansowania w ramach PO PT ? projekt będzie realizowany w okresie od października 2013r. do marca 2015r.
Termin składania opinii: 03 lipca do 24 lipca 2013r.
Opinie składane będą w formie ankiety, która dostępna jest w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Ustka lub w formie elektronicznej w linku pod treścią niniejszego komunikatu.
Ankietę można złożyć osobiście lub wysłać pocztą na adres Urząd Miasta Ustka, ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka lub przesłać drogą elektroniczną na adres email: info.euro@um.ustka.pl

?? pełna treść ogłoszenia
?? ankieta

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Artur Mazur » środa, 24 lipca 2013, 07:55

Lipiec - projekty uchwał


Dokument1) w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego (56.9 KB)

Dokument2) w sprawie zmian w WPF na lata 2013 - 2033 (72.6 KB)

Dokument3) w sprawie zmian w budżecie miasta na 2013 r. (66.2 KB)

Dokument4) w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXV/302/2013 Rady Miasta Ustka z dnia 28 maja 2013r.... (64.9 KB)

Dokument5) w sprawie zmiany uchwały Nr XXIX/253/2012 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porzadku .... (68.7 KB)

Dokument6) w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVIII/303/2009 z 24 września 2009 r..... (96.2 KB)

Dokument7) w sprawie uznania terenu za park miejski (105.2 KB)

Dokument8) w sprawie przyjęcia "programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi.... (126.8 KB)

http://bip.um.ustka.pl/#Z2V0Q29udGVudCg3Njc4KQ==" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Smerf Maruda
Posty: 4089
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2007, 11:34
Lokalizacja: Słupsk

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Smerf Maruda » środa, 14 stycznia 2015, 14:22

Port jachtowy w basenie węglowym ?
Co na to rybacy ?

Obrazek

Portu Ustka ? zachodnia strona portu, ul. Westerplatte. [/b]
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.2.1. zakup i dostawę elementów pomostów pływających wraz z wyposażeniem do Portu Ustka,
3.2.2. pierwszą instalację technologiczną polegającą na montażu pomostów na wodzie i sprawdzeniu
poprawności ich funkcjonowania oraz demontaż konstrukcji; miejsce zgodne ze wskazaniem
Zamawiającego na terenie Portu Ustka,
3.2.3. przeprowadzenie szkolenia dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie techniki montażu i
demontażu elementów pomostów z wyposażeniem na wodzie.

1. Pomosty mają być montowane z elementów modułowych na terenie portu morskiego.
2. Pomosty winny umożliwiać ich łatwy, wielokrotny montaż i demontaż przez przeszkolone do tego celu osoby.
3. Elementy pomostów pływających winny być wykonane z materiałów odpornych na warunki morskie, w
szczególności na zasolenie i wilgoć, odporne na promienie UV oraz być wysoce odporne na uderzenia.
4. Liczba miejsc cumowniczych: min. 26 szt.
5. Wymiary max. cumowanej jednostki: długość ? 12,0 m, szerokość ? 3,0 m.
6. Łączna długość pomostów pływających ? 80,0 m ? 2,0 m.
7. Szerokość pomostu pływającego: od 2,0 m do 3,5 m.
8. Pomosty pływające muszą być podzielone na niezależne sekcje o długości stanowiącej krotność max. 10,0 m.
9. Wysokość pomostu pływającego nad poziomem wody: od 0,2 m do 0,6 m.
10. Maksymalne zanurzenie elementów pomostów: 0,3 m.
11. Wysokość całkowita elementów pomostu: max 0,9 m.
Zapraszam do polubienia moich stron . . . . . . - www.ziemia-ustecka.pl

www.facebook.com/artur.mazur.14
www.facebook.com/Stara.Ustka
www.facebook.com/ziemia.ustecka

Awatar użytkownika
Smerf Maruda
Posty: 4089
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2007, 11:34
Lokalizacja: Słupsk

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Smerf Maruda » środa, 14 stycznia 2015, 14:29

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przebudowa ulicy Klonowej w Ustce

http://bip.um.ustka.pl/#Z2V0Q29udGVudCg4OTEwKQ==" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do polubienia moich stron . . . . . . - www.ziemia-ustecka.pl

www.facebook.com/artur.mazur.14
www.facebook.com/Stara.Ustka
www.facebook.com/ziemia.ustecka

Awatar użytkownika
iw
Posty: 169
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2005, 19:28
Lokalizacja: Ustka

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: iw » środa, 14 stycznia 2015, 21:19

Smerf Maruda pisze:OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Przebudowa ulicy Klonowej w Ustce

http://bip.um.ustka.pl/#Z2V0Q29udGVudCg4OTEwKQ==" onclick="window.open(this.href);return false;
info ok. , ale jaki do tego komentarz?
Jak posiada się prawo do myślenia, tak również prawo do zdziwienia i pytania się...

Awatar użytkownika
Smerf Maruda
Posty: 4089
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2007, 11:34
Lokalizacja: Słupsk

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Smerf Maruda » czwartek, 15 stycznia 2015, 12:07

1) umożliwienie realizacji ustaleń zapisanych w MPZP ?Wczasowa i okolice? w jednostce o symbolu 09.1.PN w temacie budowy mol i platform widokowych po wschodniej stronie miasta ? na przedłużeniu ul. Żeromskiego i Traktu Solidarności oraz przy wschodniej granicy z Gminą Ustka,
2) umożliwienie przywrócenia budowli na palach po stronie zachodniej i wschodniej z przeznaczeniem na funkcje związane z obsługą turystyczną ? funkcja gastronomiczna,
3) rozbudowa III mola po zachodniej stronie miasta wraz z pracami hydrotechnicznymi na istniejącym zdegradowanym falochronie,
4) umożliwienie budowy mola turystycznego na przedłużeniu ciągu pieszego oznaczonego w MPZP ?Uroczysko? symbolem 19KPp, zasygnalizowanego na rysunku planu jako ciąg spacerowy na wysokości środkowego zejścia na plażę zachodnią,


1) Przebudowa wejścia do portu morskiego poprzez wydłużenie falochronu wschodniego oraz wydłużenie i przesunięcie falochronu zachodniego w kierunku zachodnim.
2) Lokalizacja terminala promowego o formule pasażersko-samochodowej w związku z wnioskiem dotyczącym przebudowy wejścia do portu morskiego.Lokalizacja funkcji terminalu promowego musi przewidzieć parametry dla jednostek promowych obsługujących ruch na wodach Bałtyku (z krajami skandynawskimi).
Zapraszam do polubienia moich stron . . . . . . - www.ziemia-ustecka.pl

www.facebook.com/artur.mazur.14
www.facebook.com/Stara.Ustka
www.facebook.com/ziemia.ustecka

Awatar użytkownika
Smerf Maruda
Posty: 4089
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2007, 11:34
Lokalizacja: Słupsk

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Smerf Maruda » piątek, 23 stycznia 2015, 09:20

Informacja o pracy Burmistrza - styczeń

Przedstawiamy Państwu informację o pracy Burmistrza Miasta Ustka Jacka Graczyka w okresie od 9 grudnia do 19 stycznia br. Tego typu sprawozdanie będziemy zamieszczać każdego miesiąca.

10.12. - wziąłem udział w otwarciu nowego sklepu Lidl przy ul. Darłowskiej.

11.12. - uczestniczyłem w otwarciu wystawy prac Witolda Lubinieckiego ?Impresje morskie? w Centrum Aktywności Twórczej.

12.12. - wziąłem udział w wigilii zorganizowanej w Domu Kultury przez Ustecki Uniwersytet Trzeciego Wieku.

13.12. - uczestniczyłem w wieczorze wigilijnym zorganizowanym przez Towarzystwo Przyjaciół Ustki w hotelu ?Azoty?.

15.12. - wziąłem udział w naradzie n.t. ?Ochrona brzegów morskich w granicach Centralnego Poligonu Sił Powietrznych Wicko Morskie?.

16.12. - uczestniczyłem w podsumowaniu rozgrywek w brydżu sportowym o Puchar Burmistrza.

17.12. - wziąłem udział w spotkaniu Obywatelskiego Klubu Dyskusyjnego, które odbyło się w Domu Kultury.

18.12 ? uczestniczyłem w spotkaniu wigilijnym w Przedszkolu nr 2 na zaproszenie Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów oraz w świetlicy terapeutycznej w Szkole Podstawowej nr 1.

18.12. - wziąłem udział w obradach Walnego Zebrania Członków Lokalnej Organizacji Turystycznej "Ustka i Ziemia Słupska", które odbyło się w hotelu Grand Lubicz.

19.12. - wziąłem udział w spotkaniach wigilijnych zorganizowanych w Przedszkolu nr 1, Szkole Podstawowej nr 2 (organizator Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej), Centrum Pomocy Dzieciom oraz wigilii zorganizowanej przez Związek Żołnierzy Wojska Polskiego.

23.12. - zorganizowałem spotkanie wigilijne w Urzędzie Miasta z Radnymi, przedstawicielami jednostek samorządowych, przedsiębiorcami oraz przedstawicielami stowarzyszeń.

23.12. - wziąłem udział w spotkaniu wigilijnym zorganizowanym przez Klub Sportowy ?Jantar? na obiektach OSiR.

24.12. - uczestniczyłem w spotkaniu wigilijnym zorganizowanym w noclegowni przy ul. Grunwaldzkiej.

27.12. - wręczyłem Medale za Długoletnie Pożycie Małżeńskie Państwu Annie i Stanisławowi Gierach.

30.12. - zapoznałem się z funkcjonowaniem Centrum Informacji Turystycznej prowadzonej przez Lokalną Organizację Turystyczną.

01.01. - wręczyłem puchary zwycięzcom zawodów wędkarskich ?Zimowa Troć Ustka 2015?.

07.01. - podpisałem aneksy do umów zawartych z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na budowę basenu rybackiego oraz kładki.

08.01. - wziąłem udział w spotkaniu opłatkowym w Centrum Edukacyjno-Formacyjnym w Koszalinie.

09.01. - zapoznałem się z koncepcją planu zagospodarowania przestrzennego ?Kościelniaka i okolice?, przygotowaną przez zespół urbanistów opracowujących tę dokumentację na zlecenie miasta.

10.01. - przeprowadziłem rozmowy z właścicielem apteki ?Z Pasją? oraz dokonałem wizji obiektów przy ul. Darłowskiej. Rozmawiałem na temat funkcjonowania apteki oraz uruchomienia nowej działalności medycznej.

11.01. - uczestniczyłem w kweście ulicznej na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

12.01. - zorganizowałem konsultacje na temat planu zagospodarowania plaż i promenady, które odbyły się w Urzędzie Miasta.

13.01. - spotkałem się z dyrekcją firmy NAVIMOR, która jest wykonawcą basenu rybackiego, modernizacji żurawika oraz infrastruktury drogowej i podziemnej w porcie. Umówiliśmy się, że 3 lutego br. firma ?NAVIMOR? ustosunkuje się do propozycji podpisania aneksu umów oraz przedstawi zaktualizowany harmonogram prac.

13.01. - spotkałem się z dyrektorem Urzędu Morskiego w Słupsku ? p. Tomaszem Bobinem oraz p. Adamem Borodziukiem. Omówiliśmy temat realizacji przez Urząd Morski progów podwodnych wzdłuż plaży wschodniej. Ustaliliśmy, że w lutym zostanie zorganizowane spotkanie z mieszkańcami naszego miasta, na którym zostanie przedstawiony harmonogram realizacji prac. Omówiliśmy również uwagi do planu modernizacji naszego portu, pod kątem przebudowy falochronów i powiększenia awanportu oraz budowy mariny.

13.01. - uczestniczyłem w spotkaniu Rady Pożytku Publicznego.

14.01. - wziąłem udział w posiedzeniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Wspólników firmy EMPEC, na którym przyjęty został plan pracy na 2015r. oraz plan wieloletni.

14.01. - uczestniczyłem w spotkaniu Obywatelskiego Forum Dyskusyjnego, które odbyło się w Domu Kultury.

15.01. - spotkałem się z członkami rad nadzorczych wybranymi przez miasto w spółkach: ?Wodociągi Ustka?, ZGK, UTBS i EMPEC.

15.01. - spotkałem się z Prezydentem Słupska p. Robertem Biedroniem. Rozmawialiśmy na temat współpracy i realizacji wspólnych przedsięwzięć.

16.01. - spotkałem się z p. Grzegorzem Stachowiakiem - dyrektorem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku. Omówiliśmy temat realizacji modernizacji ul. Darłowskiej. Ustaliliśmy, że w dniu 4 lutego br. odbędzie się konsultacja z mieszkańcami, na której przedstawiona zostanie dokumentacja tej ulicy.

16.01. - uczestniczyłem w balu karnawałowym w usteckim żłobku.

16.01. - zapoznałem się z koncepcją realizacji mpzp ?Teren portu?, przedstawioną przez urbanistów. W spotkaniu udział wziął zastępca dyrektora Urzędu Morskiego ? p. Adam Borodziuk oraz przedstawiciele środowiska rybackiego i żeglarskiego.

19.01. - spotkałem się z przedstawicielami dyrekcji ?Głosu Pomorza?. Rozmawialiśmy na temat współpracy i promocji Miasta na łamach gazety.

Burmistrz Miasta Ustka Jacek Graczyk
Zapraszam do polubienia moich stron . . . . . . - www.ziemia-ustecka.pl

www.facebook.com/artur.mazur.14
www.facebook.com/Stara.Ustka
www.facebook.com/ziemia.ustecka

Awatar użytkownika
Smerf Maruda
Posty: 4089
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2007, 11:34
Lokalizacja: Słupsk

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Smerf Maruda » środa, 28 stycznia 2015, 21:55

Smerf Maruda pisze:1) umożliwienie realizacji ustaleń zapisanych w MPZP ?Wczasowa i okolice? w jednostce o symbolu 09.1.PN w temacie budowy mol i platform widokowych po wschodniej stronie miasta ? na przedłużeniu ul. Żeromskiego i Traktu Solidarności oraz przy wschodniej granicy z Gminą Ustka,
2) umożliwienie przywrócenia budowli na palach po stronie zachodniej i wschodniej z przeznaczeniem na funkcje związane z obsługą turystyczną ? funkcja gastronomiczna,
3) rozbudowa III mola po zachodniej stronie miasta wraz z pracami hydrotechnicznymi na istniejącym zdegradowanym falochronie,
4) umożliwienie budowy mola turystycznego na przedłużeniu ciągu pieszego oznaczonego w MPZP ?Uroczysko? symbolem 19KPp, zasygnalizowanego na rysunku planu jako ciąg spacerowy na wysokości środkowego zejścia na plażę zachodnią,


1) Przebudowa wejścia do portu morskiego poprzez wydłużenie falochronu wschodniego oraz wydłużenie i przesunięcie falochronu zachodniego w kierunku zachodnim.
2) Lokalizacja terminala promowego o formule pasażersko-samochodowej w związku z wnioskiem dotyczącym przebudowy wejścia do portu morskiego.Lokalizacja funkcji terminalu promowego musi przewidzieć parametry dla jednostek promowych obsługujących ruch na wodach Bałtyku (z krajami skandynawskimi)
3) Budowa drogi dojazdowej do portu morskiego, stanowiącej przedłużenie planowanego łącznika (ul. Słupska ? ul. Darłowska), poprzez ul. Zubrzyckiego oraz funkcje drogowe wyznaczone w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Ustka pn. Uroczysko (1.KD-Z, 2.1.KD-L, 11.KD-D) ? celem obsługi funkcji gospodarczych portu, w tym terminala promowego..
Zapraszam do polubienia moich stron . . . . . . - www.ziemia-ustecka.pl

www.facebook.com/artur.mazur.14
www.facebook.com/Stara.Ustka
www.facebook.com/ziemia.ustecka

Awatar użytkownika
Smerf Maruda
Posty: 4089
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2007, 11:34
Lokalizacja: Słupsk

Re: Informacje publiczne z życia Ratuszaków, przetargi , uch

Post autor: Smerf Maruda » sobota, 31 stycznia 2015, 18:01

Relacja z sesji Rady miasta Ustka styczeń 2015

http://www.pomorze-srodkowe.pl/ustka/wi ... yczen-2015" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do polubienia moich stron . . . . . . - www.ziemia-ustecka.pl

www.facebook.com/artur.mazur.14
www.facebook.com/Stara.Ustka
www.facebook.com/ziemia.ustecka

ODPOWIEDZ