Bardzo słabo udekorowana Ustka na święta ...

Wypowiedz się na aktualne tematy związane z Ustką. Napisz co Ciebie drażni, irytuje i zachwyca. Podziel się z innymi swoimi spostrzeżeniami.

Moderator: DKS

Awatar użytkownika
akabiedron
Posty: 33
Rejestracja: niedziela, 24 grudnia 2006, 14:04
Lokalizacja: Ustka

Bardzo słabo udekorowana Ustka na święta ...

Post autor: akabiedron » wtorek, 26 grudnia 2006, 10:03

:shock: Niestety każdy z naszych samorządowców tyleeee ma do zaoferowania a nikt nawet nie potrafił zadbać o świateczne dekoracje naszego miasta...Miasto nie miało nawet żadnego uroku świąt,same choinki wyglądały byle jak,zapewne nie było światełek u dołów choinek gdyż by rozkradli...Jednym słowem jestem rozczarowany tą sytułacją...Dobrze zorganizowana kampania wyborcza,dekoracje już niestety nie...

autkasz
Posty: 660
Rejestracja: czwartek, 8 grudnia 2005, 11:33
Lokalizacja: Ustka

Post autor: autkasz » wtorek, 26 grudnia 2006, 12:14

a drzewo na sienkiewicza w Słupsku jest bardzo fajne;] i nikt nie rozkradł lampek
Bo czasem przegrać znaczy wygrać
Obrazek

Awatar użytkownika
akabiedron
Posty: 33
Rejestracja: niedziela, 24 grudnia 2006, 14:04
Lokalizacja: Ustka

Post autor: akabiedron » wtorek, 26 grudnia 2006, 14:30

Pod ratuszem w Słupsku też to lepiej wygląda,widac jakiś wkład władz miasta a u nas niestety nie... :?

mika
Posty: 446
Rejestracja: czwartek, 9 czerwca 2005, 18:03
Kontakt:

Post autor: mika » wtorek, 26 grudnia 2006, 15:13

Ale za to te dekoracje na lampach na marynarki polskiej ladnie wygladaja :)

Awatar użytkownika
Mirek
Posty: 7649
Rejestracja: wtorek, 5 kwietnia 2005, 21:39
Lokalizacja: HB 13

Post autor: Mirek » wtorek, 26 grudnia 2006, 16:39

Respect za drzewo na ul.Sienkiewicza i pasaż także !!!Dzięki SŁUPSK.

Smutna
Posty: 41
Rejestracja: środa, 22 marca 2006, 19:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: Smutna » środa, 27 grudnia 2006, 18:30

Właśnie nasze miasto nie jest łądnie ubrane.Głowna ulic ubrana w te same już ok paru lat ozdoby.Panowie i panie z naszej włdzy zacznijcie coś robić ,a nie tylko dużo mówić i obiecywać.Jak nie macie pomysłu prosze sie wybrać do Słupska.DRZEWKO na ul.Sienkiewicza jest bardzo śliczne i ratusz jest ładnie ubrany.

Awatar użytkownika
Mirek
Posty: 7649
Rejestracja: wtorek, 5 kwietnia 2005, 21:39
Lokalizacja: HB 13

Post autor: Mirek » środa, 27 grudnia 2006, 20:18

Gdyby był Graczyk to krawęzniki by były białe i światełka na każdym krzaku......ech......He,he.Pozdro :D

mika
Posty: 446
Rejestracja: czwartek, 9 czerwca 2005, 18:03
Kontakt:

Post autor: mika » środa, 27 grudnia 2006, 22:09

Hmm mam chyba troszke inny gust niz wy bo mi sie to drzewo na sienkiewicza w slupsku nie podoba to jest paskudne i ze swietami mi sie nie kojarzy ... gdyby to byla choinka to moze, a tak to wyglada jak przybrany badyl.

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 1394
Rejestracja: niedziela, 25 czerwca 2006, 09:58
Lokalizacja: Ustka

Re: Bardzo słabo udekorowana Ustka na święta ...

Post autor: maruda » piątek, 29 grudnia 2006, 11:15

A na choinke to??
sa lepsze sposoby opruzniania kasy miasta ;)
Zastrzegam sobie wszelkie prawa do wszelkich tresci przeze mnie publikowanych na wylacznosc.
Tępię przejawy absurdu, GRATIS!!

Awatar użytkownika
Oleko
Posty: 485
Rejestracja: niedziela, 30 października 2005, 17:41

Post autor: Oleko » sobota, 30 grudnia 2006, 21:05

słupsk jest z roku na rok coraz lepiej przystrojony ratusz, drzewo na sienkiewicza, wojska polskiego i nowobramska starają się a u nas:>??? choinki puste i są brzydkie przy nowym ratuszu choinka jest w miarę ale to tylko jedna choinka:/
Wypożyczalnia kajaków polietylenowych jedno i dwuosobowych, spływy z weryfikatorami oraz weryfikacje według Polskiego Systemu Kwalifikacji Kajakowych.

http://www.na-kajakach.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - rzuć się z nami na wodę!!

Awatar użytkownika
alien
Posty: 434
Rejestracja: piątek, 24 marca 2006, 14:08
Lokalizacja: z ********
Kontakt:

lol

Post autor: alien » niedziela, 31 grudnia 2006, 11:56

heheh jak kasy nie maja to i slabo udekorowana ustka :D proste hehehhe :D

Awatar użytkownika
elveez
Posty: 12197
Rejestracja: poniedziałek, 30 czerwca 2003, 15:01
Lokalizacja: Magierowo / Trocinowo
Kontakt:

Post autor: elveez » wtorek, 2 stycznia 2007, 19:55

a czy Ustka z deficytem powinna sie wykosztowywac na takie bajery?w slupsku prewencja dziala inaczej jest skuteczniejsza..w ustce nie bylo widac patroli a zlodziejstwo postepowalo przed swietami :) ja bym sie dziwnie czul gdyby miasto w ktorym brakuje na rozne cele infrastrukturalne trwonilo pieniadze na dekorowanie miasta....co do choinek to fakt bidne jak nie wiem co :D to co na latarniach bylo wystarczy na promenadzie wichuro poprzewracala galerie ..ze tez nikomu do glowy nie strzelilo ze sie tak moze stac ile nakladu robocizny materialu i sprzetu zuzyto?to samo z kladkami i sztormem po fakcie schowane...zlozy sie znow na lato
Ciekawostki z regionu i nie tylko. Zapraszam na mój kanał. http://www.youtube.com/user/elveezultra/videos
Obrazek

mika
Posty: 446
Rejestracja: czwartek, 9 czerwca 2005, 18:03
Kontakt:

Post autor: mika » wtorek, 2 stycznia 2007, 20:35

A moze za rok miasto zrobi jedna fajna choinke np tylko przed ratuszem zamiast 4 takich sobie, zawsze to jakis pomysl.

Obserwator
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 12 marca 2005, 15:32
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Obserwator » środa, 3 stycznia 2007, 09:46

Witajcie.
W przyszłym roku ma być ogłoszony konkurs na strojenie choinek m.in. przy ratuszu. Taką propozycję dała Dorota Paściak. Nie ma jeszcze oficjalnego wniosku ale o takiej propozycji już głośno mówi.

mika
Posty: 446
Rejestracja: czwartek, 9 czerwca 2005, 18:03
Kontakt:

Post autor: mika » środa, 3 stycznia 2007, 18:36

A na czym by to mialo polegac? Czy ta Pani wogole bywa na forum moze by to naprawde rozkrecic pomysl moze byc dobry bardzo. A moze by tak zrobic taka jedna wielka choinke przed ratuszem i ubrac ja w jakies ozdoby nie wiem moze zrobione przez dzieci ze szkol podstawowych a moze nawet by sie dalo jakos wspolnie z mieszkancami ja ubrac chyba niektorzy z nas moga pozbawic sie jednej bombki ze swojej choinki a jak pieknie by to wygladalo. Sprobowac nie zawadzi a jaki mozemy uzyskac efekt przy malych kosztach tylko czy uda sie taka wspolpraca?

Obserwator
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 12 marca 2005, 15:32
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Post autor: Obserwator » środa, 3 stycznia 2007, 20:25

@mika

Nie mogę wypowiadać się za Panią Dorotę, wiem również, że nie korzysta z forum (aczkolwiek zawsze jest dobrze poinformowana co się tu dzieje :twisted: )

Temat ten stanie na pewno na jednej z komisji RM, wtedy będziemy znać więcej szczegółów. Możesz spróbować porozmawiać z nią w jej miejscu pracy, może w trakcie sesji lub komisji.

Awatar użytkownika
elveez
Posty: 12197
Rejestracja: poniedziałek, 30 czerwca 2003, 15:01
Lokalizacja: Magierowo / Trocinowo
Kontakt:

Post autor: elveez » środa, 3 stycznia 2007, 20:50

czy to ta Pani uznala ze kiedys ze impreza promujaca ustke - mecz pilki noznej z udzialem radnych to jedna wielka lipa ????
Ciekawostki z regionu i nie tylko. Zapraszam na mój kanał. http://www.youtube.com/user/elveezultra/videos
Obrazek

Awatar użytkownika
Smerf Maruda
Posty: 4089
Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2007, 11:34
Lokalizacja: Słupsk

Re: Bardzo słabo udekorowana Ustka na święta ...

Post autor: Smerf Maruda » wtorek, 1 grudnia 2009, 00:21

Idą święta ,
Już za chwileczkę, już za momencik...

Pojawiły się dekoracje świąteczne na ulicach Ustki.

i "urosły" pierwsze choinki.

Zapraszam do polubienia moich stron . . . . . . - www.ziemia-ustecka.pl

www.facebook.com/artur.mazur.14
www.facebook.com/Stara.Ustka
www.facebook.com/ziemia.ustecka

Piotr A.
Posty: 509
Rejestracja: wtorek, 22 kwietnia 2008, 13:59

Re: Bardzo słabo udekorowana Ustka na święta ...

Post autor: Piotr A. » wtorek, 1 grudnia 2009, 08:54

A może ktoś przemyśli dekorację drzew przy UM-parking. Wybrano dwa przypadkowe drzewka, powieszono na nich kilka lampek i co? To już koniec? Jak dla mnie - totalna porażka...

Awatar użytkownika
DKS
Moderator forum
Posty: 3504
Rejestracja: wtorek, 14 września 2004, 10:14
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Re: Bardzo słabo udekorowana Ustka na święta ...

Post autor: DKS » wtorek, 1 grudnia 2009, 09:09

@ Piotr

To nie koniec. To dopiero początek. :)

ODPOWIEDZ