Straz miejska - 'kowboje'

Wypowiedz się na aktualne tematy związane z Ustką. Napisz co Ciebie drażni, irytuje i zachwyca. Podziel się z innymi swoimi spostrzeżeniami.

Moderator: DKS

Pustak

Straz miejska - 'kowboje'

Post autor: Pustak » piątek, 12 września 2008, 20:00

Witam..
Właśnie widziałem naszych 'kowboi' w boju..
Na ulicy Dąbrowszczaków jechali pod prąd na sygnale :o..
Wymuszając na 3 autach zjazd , bo oni spieszyli sie gdzieś na interwencje ..

No nie znam się na przepisach straży miejskiej ale ciekawy jestem ile przepisów złamali
Chyba powinni świecić przykładem dla obywateli.

P.s Jakie zdumienie, że musieli czekać aż ktoś im zjedzie i zrobi im pusta drogę.

Pozdrowienia..

P.s Zawsze mnie wku.. takie postępowanie władz :(

Szkoda ,że nie miałem aparatu.

Awatar użytkownika
maruda

Re: Straz miejska - 'kowboje'

Post autor: maruda » piątek, 12 września 2008, 21:37

ZTCW to straz wiejska nie ma prawa tak sie poruszac. Ani pod prad, ani na sygnalach. ZTCW to nwet nie moga miec kogutow niebieskich...a zolte to zupelnie jak w MPGK...

No, ale to w koncu straznicy sa...im wolno, a Ty nie masz zapewne zadnych dowodow, swiadkow wiec to zwyczajny paszkwil jest :mrgreen:
Zastrzegam sobie wszelkie prawa do wszelkich tresci przeze mnie publikowanych na wylacznosc.
Tępię przejawy absurdu, GRATIS!!

Pustak

Post autor: Pustak » piątek, 12 września 2008, 22:00

maruda pisze:ZTCW to straz wiejska nie ma prawa tak sie poruszac. Ani pod prad, ani na sygnalach. ZTCW to nwet nie moga miec kogutow niebieskich...a zolte to zupelnie jak w MPGK...

No, ale to w koncu straznicy sa...im wolno, a Ty nie masz zapewne zadnych dowodow, swiadkow wiec to zwyczajny paszkwil jest :mrgreen:
Hym... 5 sąsiadów w tym jeden , który musiał zjechać strazy miejskiej z drogi :D
Wystarczy???

Awatar użytkownika
Topilzin

Post autor: Topilzin » sobota, 13 września 2008, 11:35