Dla przypomnienia słowa rozsądku.Zwięźle i na temat bez siudkowania.Zza grobu ale zawsze aktualne.Czytaj i ucz się obywatelu Siudek bo na naukę nigdy nie za późno.Edward pisze:Ustka od prawie stu lat ma swój znak - swój herb. Projektowanie znaku ma sens w wypadku nowej firmy, dopiero powstającej. Jeśi firma z tradycjami decyduje się na zmianę swojego znaku, co zdarza się niezmiernie rzadko, to promocja nowego znaku trwa długo i kosztuje olbrzymie sumy.
Ustka pod swoim herbem jest już znana, a herbowa Syrenka przeszła przez media na wszystkich kontynentach. Nie widzę najmniejszego powodu, aby wymieniać nasz znak na nowy, który nie ma najmniejszych szans na to, aby przebić popularnością nasz herb i Syrenkę. Ile lat promocji i ile pieniędzy trzeba by wydać, aby nowy znak zaczął kojarzyć się z naszym miastem?
Nie sądzę, aby na tym zamieszaniu Ustka mogła cokolwiek zyskać - raczej przeciwnie. Być może ktoś chce realizować swoje prywatne ambicje nie licząc się z tym, że Ustka na tym tylko straci?
Edward Zając
Logo to sobie na kiełbasę możesz przykleić i wdrażać za swoje pieniądze ma się rozumieć.