Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Wypowiedz się na aktualne tematy związane z Ustką. Napisz co Ciebie drażni, irytuje i zachwyca. Podziel się z innymi swoimi spostrzeżeniami.

Moderator: DKS

Włodzimierz Siudek
Posty: 1993
Rejestracja: niedziela, 22 maja 2005, 09:34

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Włodzimierz Siudek » wtorek, 22 lutego 2011, 07:34

Uwagi banana w sprawie promocji, kompetencji urzędników i inne przyjmuję i może są słuszne. To co proponuje? odrzucić strategię z logo. A może warto zadać sobie pytanie: dlaczego to w Ustce inicjatywy maja pod górkę: syrenka, strategia i inne. Stoję przed dylematem, twórczo wchodzić w rózne działania, czy wobec krytyki wycofać się. Trzy i pół roku jeszcze, a będąc ironicznym - nic nie będę robił, czy to lepsze? Wszystko oprotestuję, proste, wtedy zapewniam, kolejne trzy lata jakaś część jeszcze na dodatek będzie wyłączona z pracy.

Gdybym nie wierzył, że pewne sprawy sa słuszne nigdy nie poprowadziłbym ich. Warto chronic jakieś wartości. Dylemat: zatrzymać się, czy podejmować ryzyko może obarczone blędem.

Był czas na kontestację w trakcie wyborów: mieszkańcy wybrali, a teraz czas na pracę. Każda inicjatywę mozna zniszczyć, Rozmowa jest o osobach, a nie o rzeczy - a uprzedzenia grają rolę. Nawet nie zastanowicie się, że np. burmistrz może zupełnie pozytywnie pracować i wnosić wiele dobrego. Przyjęcie zmiany w postępowniu burmistrza nie wchodzi w grę? Reszta to kwestia czasu. Zmiany personalne w toku -spokoju trochę, bo pod pręgierzem źle sie pracuje, a i błędów więcej. Jesteśmy wyjątkowo mało ufnym społeczeństwem.

Awatar użytkownika
maj
Posty: 3619
Rejestracja: niedziela, 28 stycznia 2007, 06:12
Lokalizacja: Ustka

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: maj » wtorek, 22 lutego 2011, 07:34

iXik pisze: dlaczego w innych miejscowościach ta firma uzyskała dość dobre, rzekł bym - na poziomie, efekty a w ustce odwalają taki cyrk i próbują przepchnąć gniota (strategia + logo)
Gniot, to będzie z tego, jeżeli [... i tu pojawi się za chwilę cytat z wcześniejszej podstrony tego wątku :wink: ]:
maj pisze:Logo jest dobre, ale nie jest ono jedynym warunkiem sukcesu miasta w przeciągu lat najbliższych. Miarą sukcesu promocyjnego Ustki jest strategia - opracowana przez ludzi o o wiele większych kwalifikacjach niż Ratusz, Rada i Forum razem wzięte... pod warunkiem, że będzie sumiennie realizowana przez Ratusz, Rada przypisze jej odpowiednio duże środki na realizację i po drodze nie znajdą się jacyś domorośli spece od turystyki kombinujący, jak by tu "wypromować" miasto nie wykładając ani złotówki.
Wiele miasto ma juz strategii, ile z nich jest rzeczywiście realizowanych :?:
"Ruchy władzy są strasznie przewidywalne, traktują Polaków jak głupich ludzi" (J. Stuhr)
Projekt niezależny "Ustka! To logiczne" https://www.facebook.com/groups/2293914710838298/

rzfireck
Posty: 204
Rejestracja: wtorek, 18 marca 2008, 09:49

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: rzfireck » wtorek, 22 lutego 2011, 07:59

Panie Włodzimierzu żeby tylko nie doszło do sytuacji, że bezgraniczne i ślepe podejmowanie decyzji, a w konsekwencji powstałe błędy nie przyczyniły się do kontroli ze strony różnych instytucji/służb.

Udzielanie informacji przez radnych z tego co się dzieje w usteckich murach jest dobrym kursem. Nie spoglądając na wczoraj i dziś nie zbuduje się jutra, a to oznacza, że wszystkim jest dobrze tak jak jest.
Jak to jest, że o przyszłości wykształciuchów decydują nie wykształciuchy? Takie rzeczy tylko w Polsce!

Kazimierz B.
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 24 marca 2005, 13:50

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Kazimierz B. » wtorek, 22 lutego 2011, 09:28

Obrazek

Awatar użytkownika
iXik
Posty: 1909
Rejestracja: środa, 7 maja 2008, 11:50
Lokalizacja: Ustka/Gdańsk

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: iXik » wtorek, 22 lutego 2011, 10:34

Włodzimierz Siudek pisze:Przyjęcie zmiany w postępowniu burmistrza nie wchodzi w grę?
nie
starych drzew się nie przesadza
mentalność, sposób pracy w grupie jest zawsze taki sam
on siebie nie przeskoczy, przynajmniej ja w to nie wierzę

@Kazimierz B.
i co? pączki mają się kojarzyć od teraz z ustką?
czy ustka kiedykolwiek z takiego pączka słynęła?
a może musi zacząć słynąć żeby zostać bardziej rozpoznawalną niż jest?
?Nie ma granic tego, co można osiągnąć, jeśli się nie dba komu zostanie przypisana zasługa?
Ronald Reagan


Obrazek nie piszę poprawnie po polsku

Kazimierz B.
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 24 marca 2005, 13:50

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Kazimierz B. » wtorek, 22 lutego 2011, 10:50

Dobra ixik pytanie z czym kojarzy ci się ten znak
Załączniki
trójząb.gif
trójząb.gif (43.37 KiB) Przejrzano 2120 razy

Awatar użytkownika
iXik
Posty: 1909
Rejestracja: środa, 7 maja 2008, 11:50
Lokalizacja: Ustka/Gdańsk

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: iXik » wtorek, 22 lutego 2011, 10:58

trójząb chyba najprędzej z gdańskim neptunem, w drugiej kolejności z gladiatorami, w trzeciej ze zwykłymi widłami...

what's your point?
?Nie ma granic tego, co można osiągnąć, jeśli się nie dba komu zostanie przypisana zasługa?
Ronald Reagan


Obrazek nie piszę poprawnie po polsku

JKUstka
Posty: 890
Rejestracja: poniedziałek, 8 marca 2010, 13:15

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: JKUstka » wtorek, 22 lutego 2011, 11:13

grooby pisze:Po raz pierwszy widzę, że ktoś przyłozył się do powiadomienia mieszkańców o takich konsultacjach. Dużo plakatów odpowiednio wcześniej.

Tego typu konsultacje, to bardzo ważna rzecz, szczególnie, że pomysly mogą się przydać firmie tworzącej strategię.

Jeśli tylko będę w Ustce, to na pewno zawitam do Ratusza.
Temat Strategii nie jest nowy. Trwa do maja 2010.
Edward pisze:JKUstka pisze: "Radny Włodek mówi realizować. Radny Edward mówi oszustwo."
Wygląda na to, że kolejny raz złośliwie nadinterpretujesz moje wypowiedzi. Nigdzie nie pisałem na ten temat, że to oszustwo. Kolejny raz - a więc to nie przypadek lecz metoda.
Ban.an: Rada, jak dotąd, nie podejmowała żadnej decyzji w tej sprawie. To urzędnicy zamówili, odebrali i zapłacili za ten produkt. O tym, że Strategia i Logo zostało przyjęte i zapłacone, radni dowiedzieli się w czwartek na komisji od twórcy logo. Właściwie do stwierdzenia twórcy logo, że możemy je nawet wrzucić do kosza bo zostało zapłacone, mógł on jeszcze dodać gest Kozakiewicza - pasowało by do takiej wypowiedzi.
Pozdrowienia
Edward Zając
Bardzo źle, że Rada nie podejmowała żadnej decyzji w tej sprawie w kontekście wpisów na tym forum.
Po raz kolejny niby mimochodem Edward stawiasz tezę a ja muszę tłumaczyć.
"....urzędnicy zamówili, odebrali i zapłacili za ten produkt. O tym, że Strategia i Logo zostało przyjęte i zapłacone, radni dowiedzieli się w czwartek na komisji od twórcy logo...."
To jak to nazwać. Nie mówisz wprost o oszustwie, ale sugerujesz, ze zostałeś wykiwany.
Radny WS podejmuje trudne próby rozpoczęcia próby zmian wizerunkowych miasta przy ogólnej niechęci forumowiczów do Logo i Strategii.
Edward gestem Piłata umywa ręce to nie ja to Oni, a gdzie kolega był od maja 2010?
Konsultacje odbywały sie w podziemiach Ratusza? A gdzie pasja promowania Ustki? Wyłączona od maja?
Czy nie mieści się w koncepcji wizerunku Ustki? : Edward Wielki-żagiel z Herbem miasta- i wszechobecna autupromocja. (ponikąd bardzo spójna. Pawęż rufowa- port macierzysty Dortmund; bndera niemiecka; grot zagiel herb miasta Ustka; fok marszowy- Logo niemieckiej firmy budującej hale)
Strategia, jeżeli jest do d..y to czy ja Szanowna Rada zatwierdzi, czy nie to i tak pójdzie na półkę z zamrożona kasą.
Jeżeli jest coś pozytywnego to trzeba to wydobyć i wdrażać.
Na dalsze konsultacje społeczne juz późno.

Kazimierz B.
Posty: 207
Rejestracja: czwartek, 24 marca 2005, 13:50

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Kazimierz B. » wtorek, 22 lutego 2011, 11:21

ixik paru osobom na tym forum prędzej będzie kojarzył się z motoryzacją. Marka Maserati coś ci mówi?

Obrazek

I nie jest istotne czy kiedyś produkowali trójzeby dla gladiatorów czy widły do wyrzucania gnoju. Teraz kojarzy się ze sportowymi limuzynami. Zapewne od dzisiaj opóczy tych skokjarzeń które u ciebie wywoływał tróząb bedzie też skojarzenie z marka samochodową.

JKUstka
Posty: 890
Rejestracja: poniedziałek, 8 marca 2010, 13:15

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: JKUstka » wtorek, 22 lutego 2011, 11:23

ps. Strategia dokument nie jest księgą czarów.
Nie zwalnia z myslenia i założenia celów, o których pisze Ban.an.
Jedna nośna rozpoznawalna impreza w całej Europie.
Może parada równości jak pisze Topek?

Awatar użytkownika
iXik
Posty: 1909
Rejestracja: środa, 7 maja 2008, 11:50
Lokalizacja: Ustka/Gdańsk

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: iXik » wtorek, 22 lutego 2011, 11:53

znam markę maseratti i rozpoznam takie auto bez znaczka markowego, ale zwyczajnie są symbole którym przypiszemy najpierw zupełnie inne znaczenie.
maseratti nie rozpoznaję po logo, tylko po nazwie, ponieważ marka jest dość egzotyczna i w codzienności nie zapamiętamy czegoś takiego

tak samo będzie z ustką, dla większości logo, jeśli się z nim zetkną, będzie znaczkiem miasteczka do którego raz przyjechali. po dłuższym czasie nie będą pamiętać że to z ustką jest związane. zobaczą i pierwsze skojarzenia będą jak wyżej pisałem, pączek, kółko, opona, ciastko, już nawet nie koło ratunkowe bo taki np ślązak powie prędzej że to jakiś trybik niż koło ratunkowe i nawet z morzem tego nie skojarzy a co dopiero z ustką

nadal uważam że przyjęcie logo w stanie obecnym jest wyrzuceniem piemniędzy w błoto. zarówno tych już wydanych 41 tys. jak i pieniędzy wydanych na ulotki, reklamówki by to logo wypromować...

bo niestety w tym przypadku to nie logo będzie promować ustkę, to ustka będzie promować logo. sytuacja odwróci się najwcześniej za 10-20 lat jeśli w ogóle promocja się powiedzie
?Nie ma granic tego, co można osiągnąć, jeśli się nie dba komu zostanie przypisana zasługa?
Ronald Reagan


Obrazek nie piszę poprawnie po polsku

Awatar użytkownika
celestyn
Posty: 3219
Rejestracja: piątek, 1 sierpnia 2008, 22:06

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: celestyn » wtorek, 22 lutego 2011, 12:13

Włodzimierz Siudek pisze:Uwagi banana w sprawie promocji, kompetencji urzędników i inne przyjmuję i może są słuszne.
To że takie czy inne słuszne uwagi czasem radny WS przyjmuje do wiadomości to jedno, bardziej istotna jest druga strona medalu czyli co pan radny z tą wiedzą robi, a raczej czego nie robi a powinien - nie wygląda to pozytywnie i różowo, tak samo zresztą jak u większości innych radnych.
Włodzimierz Siudek pisze:To co proponuje? odrzucić strategię z logo.
Pisałem, że można skorzystać z założeń strategii i dokonać zmiany kiepskiego logo. No chyba, że cała "wielka" strategia sprowadza się wyłącznie do tego nieszczęsnego badziewiastego projektu logo, wtedy sorry Winnetou ale do odrzucenia jest cała strategia bo to świadczyłoby o jej marnej jakości.
Włodzimierz Siudek pisze: A może warto zadać sobie pytanie: dlaczego to w Ustce inicjatywy maja pod górkę: syrenka, strategia i inne.
Ależ odpowiedź na to pytanie jest jasna i m.in. forumowicze wielokrotnie jej udzielali. Wszystkie skądinąd słuszne inicjatywy w tym mieście mają pod górkę bo zajmują się nimi wciąż ci sami ludzie, przyzwyczajeni do bylejakości, niedbalstwa i braku myślenia. Ci ludzie nie są rozliczani z efektów swojej pracy, partolą jedną sprawę, biorą się za następne i znowu partolą. I nikt nie wyciąga z tego wniosków ani konsekwencji.
Włodzimierz Siudek pisze: Stoję przed dylematem, twórczo wchodzić w rózne działania, czy wobec krytyki wycofać się. Trzy i pół roku jeszcze, a będąc ironicznym - nic nie będę robił, czy to lepsze? Wszystko oprotestuję, proste, wtedy zapewniam, kolejne trzy lata jakaś część jeszcze na dodatek będzie wyłączona z pracy.
A co jest uczciwsze jeśli widzi się nieprawidłowości - protestować w słusznej sprawie, czy dla świętego spokoju udawać, że wszystko jest pięknie i przepychać różnego rodzaju buble? Prawidłowa odpowiedź jest tylko jedna i nie chodzi o święty spokój.
Włodzimierz Siudek pisze: Gdybym nie wierzył, że pewne sprawy sa słuszne nigdy nie poprowadziłbym ich. Warto chronic jakieś wartości. (...)
My czyli mieszkańcy nie oczekujemy niczym nie podpartej wiary, ale efektów a te są zatrważająco mizerne. Owszem warto chronić wartości, ale z pewnością nie takie jak nieróbstwo, niedbalstwo bylejakość pracy urzędników - bo to żadne wartości.
Włodzimierz Siudek pisze: Był czas na kontestację w trakcie wyborów: mieszkańcy wybrali, a teraz czas na pracę. Każda inicjatywę mozna zniszczyć, Rozmowa jest o osobach, a nie o rzeczy - a uprzedzenia grają rolę.
Rozmawiamy o inicjatywach, o sprawach miasta, ale z ich realizacją związane są nierozerwalnie konkretne osoby i to one odpowiadają personalnie za taki a nie inny katastrofalny stan rzeczy jak np. w sprawie logo, w sprawie syrenki i dziesiątkach innych spraw. Krytykowanie konkretnych osób nie ma nic wspólnego z uprzedzeniami tylko z marnymi efektami ich pracy.
Włodzimierz Siudek pisze: Nawet nie zastanowicie się, że np. burmistrz może zupełnie pozytywnie pracować i wnosić wiele dobrego. (...)
Tak burmistrz może pozytywnie pracować i wnosić wiele dobrego. Ma on rolę kierowniczą dla ratusza, w związku z czym do jego obowiązków należy czuwanie nad kierunkiem działań ratusza oraz kontrolowaniem i rozliczaniem pracowników ratusza z realizacji powierzonych im zadań. Niestety burmistrz tego po prostu nie robi. Co odbija się w jakości działań ratusza.
Włodzimierz Siudek pisze:Jesteśmy wyjątkowo mało ufnym społeczeństwem.
Zdziwiony? Tak szczerze - a mamy jakieś podstawy do zaufania? Co krok jak nie afera albo niegospodarność to co najmniej nieprzemyślane albo raczej zwyczajnie głupie działania. Sprawa spartolonej syrenki, sprawa przedwcześnie zapłaconej strategii z badziewiastym logo, sprawa odpuszczenia roszczeń gwarancyjnych na zrewitalizowaną nawierzchnię ulicy z wylatującymi kostkami - to tylko najświeższe przykłady które można by mnożyć i mnożyć - to na pewno nie są powody do zaufania.
Nawet radni są robieni w bambuko, bo ktoś w ratuszu ewidentnie dał mocno ciała płacąc z góry firmie za strategię z badziewiastym logo duże pieniądze bez względu na efekt końcowy, a teraz ratusz podsuwa radzie ten bubel po fakcie dokonanym do zatwierdzenia żeby niejako "umocować legislacyjnie" bubel i być może w ten sposób zrzucić cześć odpowiedzialności na radę.
Za jakiś czas kiedy bublowate logo być może nie wypali, możliwe że ktoś powie - no przecież rada zatwierdziła - i nikt nie będzie wnikał, że po fakcie. Głosując za na podstawie niczym nie uzasadnionej osobistej wiary przyjmie radny WS odpowiedzialność za to?
Konstatując pan radny za mało opiera się na faktach a za dużo na osobistych niczym nieuzasadnionych przekonaniach, które często mają niewiele albo nic wspólnego ze stanem rzeczywistym. I być może dlatego jest pan tak krytykowany m.in. przez forumowiczów.
Nie ten jest mądrzejszy kto wyżej stoi i głośniej krzyczy
Piszę poprawnie po polsku

Awatar użytkownika
iXik
Posty: 1909
Rejestracja: środa, 7 maja 2008, 11:50
Lokalizacja: Ustka/Gdańsk

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: iXik » wtorek, 22 lutego 2011, 12:20

celestyn pisze:
Włodzimierz Siudek pisze:To co proponuje? odrzucić strategię z logo.
Pisałem, że można skorzystać z założeń strategii i dokonać zmiany kiepskiego logo. No chyba, że cała "wielka" strategia sprowadza się wyłącznie do tego nieszczęsnego badziewiastego projektu logo, wtedy sorry Winnetou ale do odrzucenia jest cała strategia bo to świadczyłoby o jej marnej jakości.
w pełni popieram
należy logo odrzucić, jeśli głosowanie będzie nad obiema na raz należy to zatrzymać, poprawić na dwa i dopiero
strategia prawdopodobnie jest przyzwoita jeśli rzeczywiście nie sprowadza się tylko do logotypu i pomysłów jego zastosowania w promocji miasta
jeśli cała strategia to tylko logotyp wart 41 tys. to trzeba to nazwać po imieniu przekrętem jakiegoś rodzaju
?Nie ma granic tego, co można osiągnąć, jeśli się nie dba komu zostanie przypisana zasługa?
Ronald Reagan


Obrazek nie piszę poprawnie po polsku

Awatar użytkownika
Mirek
Posty: 7649
Rejestracja: wtorek, 5 kwietnia 2005, 21:39
Lokalizacja: HB 13

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Mirek » wtorek, 22 lutego 2011, 12:28

jeśli cała strategia to tylko logotyp wart 41 tys. to trzeba to nazwać po imieniu przekrętem jakiegoś rodzaju
Płaconym chytrze na dwie raty .

41 000 zł przekracza 10 000 euro to limit od którego MUSI byc przeprowadzony przetarg.
Rozłożona na raty rozkłada w/w przepis na łopatki.


Pozdro
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."

Awatar użytkownika
celestyn
Posty: 3219
Rejestracja: piątek, 1 sierpnia 2008, 22:06

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: celestyn » wtorek, 22 lutego 2011, 12:51

Mirek pisze:
Płaconym chytrze na dwie raty .

41 000 zł przekracza 10 000 euro to limit od którego MUSI byc przeprowadzony przetarg.
Rozłożona na raty rozkłada w/w przepis na łopatki.


Pozdro
Nie do końca masz rację Mirek. Tzw. krajowy próg wymogu stosowania ustawy PZP wynosi 14000 Euro czyli zamówienie pewnie się mieści w tej kwocie. Natomiast Art.32 pkt.2 ustawy PZP mówi, że nie wolno zamówienia dzielić na części w celu uniknięcia obowiązku stosowania ww. ustawy.
Nie ten jest mądrzejszy kto wyżej stoi i głośniej krzyczy
Piszę poprawnie po polsku

Edward
Posty: 2812
Rejestracja: poniedziałek, 14 lipca 2003, 18:29

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Edward » wtorek, 22 lutego 2011, 15:22

JKUstka: aby nie zaśmiecać tego i innych tematów półprawdami i kompletnymi bzdurami na mój temat, załóż nowy wątek tylko temu poświęcony. Możesz go nawet nazwać: "JAK USTRZELIĆ ZAJĄCA" czy dowolnie inaczej. Przenieś tam swoje posty pisane przed wyborami, dołącz to, co wypisywano przez ostatnie lata. Dołączy do ciebie jeszcze parę osób i będziecie mieli radochę. Może nawet niekiedy wam odpowiem. A dla żeglarskiej ścisłości: mam dwa żagle z reklamą niemieckiej firmy, ale żaden z nich nie jest fokiem marszowym! Nie wiesz nawet jak nazywają się żagle?! Ten ze zdjęcia to GENUA. Firma z reklamy nie buduje hal, lecz wypożycza urządzenia dźwigowe na budowy w prawie całej Europie, również w Polsce. Właścicielami firmy są Polacy.
A wracając do tematu: w sprawie strategii i logo mam pewne wątpliwości i albo sam przeglądnę dokumenty z tym związane, albo złożę wniosek o zbadanie problemu przez Komisję Rewizyjną. Nie jest to sprawa pilna, bo i tak brak jest funduszy na jakąś specjalną akcję promocyjną. Po prostu sądzę, że Wydział Promocji będzie stopniowo zastępował herb nowym znaczkiem na nowo drukowanych materiałach reklamowych.
Kazimierz B. - Panie Kazimierzu, ludziom starszego pokolenia trójząb jednoznacznie kojarzy się z ukraińskim Tryzubem. Jest on i obecnie herbem Ukrainy, ale w Polsce ma skojarzenia bardzo negatywne, szczególnie wśród rodzin pochodzących z Kresów południowo - wschodnich.
Pozdrawiam
Edward Zając

Awatar użytkownika
iXik
Posty: 1909
Rejestracja: środa, 7 maja 2008, 11:50
Lokalizacja: Ustka/Gdańsk

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: iXik » wtorek, 22 lutego 2011, 16:05

może najnormalniej w świecie wypromujemy sobie samozwańcze logo :wink:
podejrzewam, że nie jedno przebiłoby swą mocą to co jest teraz bez większego wysiłku
ja już jedno zrobiłem przedwczoraj :wink:
Obrazek
?Nie ma granic tego, co można osiągnąć, jeśli się nie dba komu zostanie przypisana zasługa?
Ronald Reagan


Obrazek nie piszę poprawnie po polsku

JKUstka
Posty: 890
Rejestracja: poniedziałek, 8 marca 2010, 13:15

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: JKUstka » wtorek, 22 lutego 2011, 16:34

iXik pisze:może najnormalniej w świecie wypromujemy sobie samozwańcze logo :wink:
podejrzewam, że nie jedno przebiłoby swą mocą to co jest teraz bez większego wysiłku
ja już jedno zrobiłem przedwczoraj :wink:
Obrazek
Tylko gdzie napis USTKA ? Czy bez nazwy miasta?

Grzegorz
Posty: 576
Rejestracja: poniedziałek, 10 stycznia 2005, 17:10

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Grzegorz » wtorek, 22 lutego 2011, 16:35

Nie chciałbym Ci iXik za bardzo słodzić ale to logo na prawdę mi się podoba.
Kojarzy wakacje, odpoczynek nad morzem, Fajny kontrast kolorów, rzuca się w oczy i miło się na to patrzy.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
DKS
Moderator forum
Posty: 3504
Rejestracja: wtorek, 14 września 2004, 10:14
Lokalizacja: Ustka
Kontakt:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: DKS » wtorek, 22 lutego 2011, 16:37

ixik to nasz forumowy geniusz :) Baner na stronie głównej Miasta, zachęcający do wzięcia udziału w głosowaniu na Ustkę, jest również jego autorstwa. :)

ODPOWIEDZ