Strona 39 z 46

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: piątek, 6 kwietnia 2012, 21:53
autor: GRABARZ
Platichthys_flesus pisze:Panie Radny,
Czytałam strategię, a Pana w tym wątku zapytałam, jak Pan rozumie niektóre jej założenia i odpowiedzi się nie doczekałam. Pisałam równie,ż dlaczego uważam, że strategia się nie przyjmie. Podałam przykłady, jak ja wykorzystałabym motyw retro.
Dokument zawiera wiele cennych uwag, wniosków, które pomogłyby w promocji miasta.
Wiele cennych uwag zawiera to forum. Ba! Zawiera nawet gotowe pomysły!
Aż chce się powtórzyć!

Wiele cennych uwag zawiera to forum. Ba! Zawiera nawet gotowe pomysły!


Nic dodać, nic ująć.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: piątek, 6 kwietnia 2012, 22:09
autor: elveez
Jak nic dodac... niektore pomysly juz zasilily niektore kampanie, zywcem sciagniete z forum. Nawet jak pomysl wchodzi w zycie ani slowa o forumowiczach, np citylighty.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: sobota, 7 kwietnia 2012, 09:02
autor: Włodzimierz Siudek
elveez pisze:Jak nic dodac... niektore pomysly juz zasilily niektore kampanie, zywcem sciagniete z forum. Nawet jak pomysl wchodzi w zycie ani slowa o forumowiczach, np citylighty.
forumowicz to ktoś, kogo nie ma. Jest tylko jego myśl, a tę łatwo sobie wswoić i dlatego cenne jest forum. Odrzucamy to, co niepotrzebne, agresywne, obraźliwe - a resztę wykorzystujemy dla dobra społeczności ( dla naszego również). Na tym polega ekonomia samorządowa, by cele osiągać jak najmniejszym kosztem. I tak idąc za Mandeville, gdy usiłuję zrozumieć, na czym polega ta ekonomia, podparta często aktywnością pojedynczych toksycznych wypowiedzi - przypominam sobie wiersz jego: " I tak najpodlejszy człon całości współdziałał dla jej [społeczności] pomyślności" . "Bajka o pszczołach, czyli wady prywatne ? zyskiem publicznym":)

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: sobota, 7 kwietnia 2012, 09:16
autor: Topilzin
forumowicz to ktoś, kogo nie ma. Jest tylko jego myśl
najpodlejszy człon całości

Odwrotnie z radnymi , ci są namacalni , lecz myśli brak.

1000 zł nieopodatkowanej diety robi z podłego osobnika z ulicy (pętaka jak mówi premier) postać szlachetną. 8)

Nie wiedziałem że taka cudowna przemiana jest osiągalna za tak niską kwotę. :lol:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: sobota, 7 kwietnia 2012, 10:58
autor: Platichthys_flesus
Włodzimierz Siudek pisze:forumowicz to ktoś, kogo nie ma. Jest tylko jego myśl, a tę łatwo sobie wswoić i dlatego cenne jest forum. Odrzucamy to, co niepotrzebne, agresywne, obraźliwe - a resztę wykorzystujemy dla dobra społeczności ( dla naszego również). Na tym polega ekonomia samorządowa, by cele osiągać jak najmniejszym kosztem.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, ale widzę to tak, że zdjęcie mojego autorstwa zamieszczone w sieci nie jest już moje tylko społeczności? To ciekawe postrzeganie sprawy. Napewno pozwoliłoby podreperować nie jeden budżet.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: sobota, 7 kwietnia 2012, 12:15
autor: GRABARZ
Włodzimierz Siudek pisze:
elveez pisze:Jak nic dodac... niektore pomysly juz zasilily niektore kampanie, zywcem sciagniete z forum. Nawet jak pomysl wchodzi w zycie ani slowa o forumowiczach, np citylighty.
forumowicz to ktoś, kogo nie ma. Jest tylko jego myśl, a tę łatwo sobie wswoić i dlatego cenne jest forum. Odrzucamy to, co niepotrzebne, agresywne, obraźliwe - a resztę wykorzystujemy dla dobra społeczności ( dla naszego również). Na tym polega ekonomia samorządowa, by cele osiągać jak najmniejszym kosztem. I tak idąc za Mandeville, gdy usiłuję zrozumieć, na czym polega ta ekonomia, podparta często aktywnością pojedynczych toksycznych wypowiedzi - przypominam sobie wiersz jego: " I tak najpodlejszy człon całości współdziałał dla jej [społeczności] pomyślności" . "Bajka o pszczołach, czyli wady prywatne ? zyskiem publicznym":)
Ton wypowiedzi radnego trąci zakłamaną, betonową komuną. Przecież to nikt inny jak radny dla dobra określonej społeczności przykłada rękę do deptania jednostki - wszyscy dobrze wiemy o co i o kogo chodzi. Mentalność z czasów, gdy nie liczono się z człowiekiem dla dobra określonych grup w niektórych głowach żyje w najlepsze.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: sobota, 7 kwietnia 2012, 12:31
autor: Platichthys_flesus
Pomijając aspekt prawny, jest jeszcze aspekt etyczny. Zwykła tzw. ludzka przyzwoitość nakazuje, by cudzych myśli nie przedstawiać jako swoje Panie Radny.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: sobota, 7 kwietnia 2012, 13:55
autor: GRABARZ
Platichthys_flesus pisze:Pomijając aspekt prawny, jest jeszcze aspekt etyczny. Zwykła tzw. ludzka przyzwoitość nakazuje, by cudzych myśli nie przedstawiać jako swoje Panie Radny.
Podejrzewam, że dla radnego Twoja wypowiedź brzmi niczym zdanie z powieści Juliusza Verne.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 8 kwietnia 2012, 09:20
autor: DKS
Bardzo proszę o stonowanie emocji i zaprzestanie wycieczek osobistych.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 8 kwietnia 2012, 09:52
autor: Włodzimierz Siudek
Platichthys_flesus pisze:Pomijając aspekt prawny, jest jeszcze aspekt etyczny. Zwykła tzw. ludzka przyzwoitość nakazuje, by cudzych myśli nie przedstawiać jako swoje Panie Radny.
fląderko, turbociku bałtycki: ponieważ nie można im przypisać autorstwa w klasycznym ujęciu, jak np. twórczość Grabarza lub autora pomnika syrenki, to myśl ta, forumowa, staje się własnością publiczną. Inaczej jest z jej wykorzystaniem i nic tu z przyzwoitości. Zresztą, to żadna przeszkoda, by mówiąc o myśli forumowej wskazać na jej pochodzenie. Np. nie ukrywałem, że pomysł by uregulować ruch przy biedronce ul. Darłowskiej pochodzi od elveeza. Jednak to groteskowe i groteskowo może wyglądać, gdy spotkalem sie z tym, że internauci o nickach rożnych czują się obrażeni jakimis przykrymi uwagami i mówią: jestem obrażony. Czyli kto? Nikt? :)

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 8 kwietnia 2012, 12:21
autor: Topilzin
Nie można też obrazić wyzywając ratuszaków od najgorszych bo nie ma czegoś takiego jak ratuszak. :wink:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 8 kwietnia 2012, 13:27
autor: Ban.an
Włodzimierz Siudek pisze:
Platichthys_flesus pisze:Pomijając aspekt prawny, jest jeszcze aspekt etyczny. Zwykła tzw. ludzka przyzwoitość nakazuje, by cudzych myśli nie przedstawiać jako swoje Panie Radny.
fląderko, turbociku bałtycki: ponieważ nie można im przypisać autorstwa w klasycznym ujęciu, jak np. twórczość Grabarza lub autora pomnika syrenki, to myśl ta, forumowa, staje się własnością publiczną. Inaczej jest z jej wykorzystaniem i nic tu z przyzwoitości. Zresztą, to żadna przeszkoda, by mówiąc o myśli forumowej wskazać na jej pochodzenie. Np. nie ukrywałem, że pomysł by uregulować ruch przy biedronce ul. Darłowskiej pochodzi od elveeza. Jednak to groteskowe i groteskowo może wyglądać, gdy spotkalem sie z tym, że internauci o nickach rożnych czują się obrażeni jakimis przykrymi uwagami i mówią: jestem obrażony. Czyli kto? Nikt? :)
Dla większości wystarczyłoby powiedzenie, że pomysł, idea są "zaczerpnięte z forum", "od forumowiczów" (oto gotowe formułki, ktore można wygłaszać w takich okazjach) bez wyraźnego wymieniania z nazwiska pomysłodawców.
I proszę uwierzyć, żyjemy w takich czasach, że dla nikogo nie będzie to dziwnym stwierdzeniem. A poza tym, zawsze można wysłać priva z pytaniem o nazwisko, bo chce się wprowadzić w życie konkretny pomysł.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: środa, 11 kwietnia 2012, 09:19
autor: elveez
Obrazek

Geneza logo z gp24 :twisted: :lol:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: środa, 11 kwietnia 2012, 09:34
autor: Adi
Włodzimierz Siudek pisze: ponieważ nie można im przypisać autorstwa w klasycznym ujęciu, jak np. twórczość Grabarza lub autora pomnika syrenki
Z tego co pamiętam z prezentowanych oświadczeń autor pomnika syrenki jest nieznany :P
Znany jest jedynie autor modelu.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: środa, 11 kwietnia 2012, 13:50
autor: Wajper
Przekażcie proszę "specom" od logosraki tenże oto artykuł, może im się nieco rozświetli w głowach w temacie "jak się robi dobre logo".

http://www.dailyfinance.com/photos/hidd ... s/#photo-1" onclick="window.open(this.href);return false;

A, zapomniałem spytać... Znają angielski na tyle, by sobie poradzić z lekturą powyższego, czy przetłumaczyć?

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: środa, 11 kwietnia 2012, 22:29
autor: celestyn
Taka mała ciekawostka. Wszedłem sobie na stronę firmy 2ba. A jakże, chwalą się wszelkimi swoimi projektami i osiągnięciami, jest i coś o Ustce i tylko... próżno szukać wizerunku usteckiej logosraki na ich stronie. Nawet autorzy najwyraźniej wstydzą się tego paskudztwa a nasz ratusz myśli o promowaniu tych "rzygowin na pokrywie studzienki ściekowej" :mrgreen:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: środa, 11 kwietnia 2012, 22:47
autor: Topilzin
Jest wizerunek i logo , typowe dla branży brednie a do tego lista nazwisk odpowiedzialnych.Same rodzynki usteckie jak widać. :lol: :lol: :lol:

http://www.2ba.pl/index.php?option=com_ ... 3&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;

I jakiś Rasputin na fotce wciskający kit.. :lol: :lol: :lol:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: środa, 11 kwietnia 2012, 23:01
autor: celestyn
Miałem na myśli, że nigdzie na stronie 2ba.pl nie ma wklejonego wizerunku usteckiej logosraki w całej okazałości, tak jak innych projektów tej firmy. Gdzieś tam przy submarkach Ustki rzeczywiście widać niejako przy okazji na zdjęciach z prezentacji. A co do reklamowego bełkotu, to rzeczywiście takie mądrzenie się o niczym, o sprawach oczywistych dla co lepiej rozwiniętego uczniaka. Taka to "specjalistyczna" wiedza. Nie ma się co dziwić, że status wyższego wykształcenia już nie tylko się zdewaluował ale wręcz "psieje" skoro takich rzeczy uczą nawet na studiach :mrgreen:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: wtorek, 29 maja 2012, 21:01
autor: Platichthys_flesus
Po fali krytyki, jaka wylała się na elbląski magistrat za logo, wykonane przez A.L. Wołoszczyńskiego (tego samego pana, który wykonał usteckie logo) zlecone przez firmę 2ba (ten sam duet opracowywał strategię dla Ustki) tamtejsi włodarze zdecydowali się na rozpisanie konkursu na nowe logo i hasło.
Być może tam ktoś liczy się z opinią mieszkańców, być może pracownicy urzędu zreflektowali się, że mają logo, które nie odbiega specjalnie od ?stockowych? za 100$, a być może umowa uzależniała zapłatę od efektu. W każdym razie przynajmniej przyznali, że skoro jest x głosów za i 20x przeciw, to chyba jednak coś jest nie tak.

Ciekawa jestem, czy 2ba ustosunkuje się do tej sytuacji a swojej stronie...

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: wtorek, 29 maja 2012, 21:17
autor: Topilzin
"Zacznijmy od końca, czyli najnowszej afery z logo w tle. Na pierwszy plan wyłania się Elbląg. Jak głosi nowy slogan, Elbląg przyśpiesza, a logo wskazuje nawet na bardzo szybkie tempo tych zawirowań. Niestety, internauci w spirali widzą bardziej podobieństwo do ślimaka bądź psiej kupy niż symbol poruszenia, zmian zachodzących w mieście. Pikanterii dodaje cena nowego nabytku. Firma z drugiego końca Polski projektująca logo zarobiła 150.000zł. Czyżby na miejscu brakowało zdolnych grafików"

Obrazek


Kupsko , faktycznie ptyś :lol:
No i mój cytat :lol:
Firmy ruchają takich małomiasteczkowych baranów a ci swoich wyborców.


albo tu :lol:
Kilka firm albo faktycznie jedna wymyśliła temat "loga" i rypią całą administracyjną Polskę od Helu po Ustrzyki Dolne na miliony za ich zgodą.
Teraz porównamy różne strategie i będzie ubaw kompletny albo prokurator.Chyba że nikt nie wziął pod stołem a mógł. :lol:

Ja bym wziął dlatego nie nadaję się na burmistrza ani radnego.