Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Wypowiedz się na aktualne tematy związane z Ustką. Napisz co Ciebie drażni, irytuje i zachwyca. Podziel się z innymi swoimi spostrzeżeniami.

Moderator: DKS

Awatar użytkownika
celestyn
Posty: 3225
Rejestracja: piątek, 1 sierpnia 2008, 22:06

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: celestyn » sobota, 5 stycznia 2013, 15:22

http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/articl ... /130109789" onclick="window.open(this.href);return false;
Wraca dyskusja na temat logo Ustki. Przedstawiciele branży turystycznej zrzeszeni w Lokalnej Organizacji Turystycznej Ustka i Ziemia Słupska chcą, aby miasto wycofało logo z materiałów promocyjnych. W ciągu najbliższego tygodnia do ratusza trafi oficjalny wniosek w tej sprawie. Problem polega jednak na tym, że nowe logo zostało zatwierdzone przez Radę Miasta w Ustce i tylko rada może wycofać uchwałę w tej sprawie.
Ratusz głupawo zmarnotrawił dużą kasę na logosrakę, radni jak zwykle jeszcze bardziej głupawo mechanicznie to przyklepali uchwałą i... ukręcili bat na samych siebie bo teraz to oni będą się tłumaczyć. :mrgreen: Nie chce mi się nawet pisać, że jak zwykle wyszło na nasze (czyli ludzi rozsądnych) a nie biernych miernych ale wiernych pierdzistołków z ratusza. A przy okazji, szkoda że przedstawiciele LOTu, który sam ma wiele za uszami tak rozsądnie nie opiniowali logosraki zanim wydano na nią kasę. A tak autor wziął kasę bez względu na efekt i śmieje się z "wiochmenów" z prowincji w głos. Tylko ciekawe kto powinien teraz ponieść za to konsekwencje?? (Pytanie retoryczne bo pewnie każdy wie kto, a poza tym nikt jak zwykle konsekwencji zwłaszcza finansowych nie poniesie).
Nie ten jest mądrzejszy kto wyżej stoi i głośniej krzyczy
Piszę poprawnie po polsku

Awatar użytkownika
Topilzin
Posty: 6396
Rejestracja: niedziela, 4 lutego 2007, 13:26

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Topilzin » sobota, 5 stycznia 2013, 18:22

Wyjątkowo grube czaszki ( 4 cm minimum jak kubańska pomarańcza) skoro informacja potrzebowała 2 lata aby się przebić do świadomości. :lol: 8) :roll:
Jacek Cegła, naczelnik wydziału promocji i komunikacji społecznej Urzędu Miasta w Ustce, wie o przygotowywanym właśnie wniosku LOT.

? Faktycznie docierają do nas głosy od branży turystycznej, mieszkańców Ustki i wczasowiczów mówiące o tym, że nowe logo nie pomaga w promocji Ustki ? mówi Cegła. ? Mówi się, że jest za mało promocyjne i nie ma morskich akcentów.
Tak mają już wielkie kupska (80 tys.) że są mało promocyjne.Za to śmierdzą na kilometr jak nie głupotą to korzyścią materialną. :lol:
Ktoś jednak zarobił i trzeba by sprawdzić tego pana co to wygrał na ile skroił miasta i miasteczka w Polsce. :mrgreen:
"Bagatelizować, bagatelizować i jeszcze raz bagatelizować... złapią za rękę, mówić że nie wasza."

Awatar użytkownika
Topilzin
Posty: 6396
Rejestracja: niedziela, 4 lutego 2007, 13:26

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Topilzin » sobota, 5 stycznia 2013, 18:54

Obrazek
"Bagatelizować, bagatelizować i jeszcze raz bagatelizować... złapią za rękę, mówić że nie wasza."

Awatar użytkownika
GRABARZ
Posty: 2809
Rejestracja: czwartek, 30 czerwca 2005, 12:21
Lokalizacja: Przewłoka - Reszta Świata
Kontakt:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: GRABARZ » niedziela, 6 stycznia 2013, 01:17

Topilzin pisze:Obrazek
Kilkaset sztuk tych koszulek proponuję w ramach promocji rozdać kloszardom okupującym Dworzec Centralny w Warszawie - będzie pasowało jak ulał.
Nie trzeba się nikogo bać. A jeśli ktoś się kogoś boi, to dlatego, że udzielił temu komuś jakiejś władzy nad sobą. (H.Hesse)

Awatar użytkownika
celestyn
Posty: 3225
Rejestracja: piątek, 1 sierpnia 2008, 22:06

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: celestyn » niedziela, 6 stycznia 2013, 08:57

A swoją drogą LOT i jego "sztab promocyjny" skupia ludzi wybitnych skoro w temacie jakości i przydatności logo dopiero po dwóch latach doszli do wniosków, na które taki prosty szary forumowicz jak celestyn potrzebował kilka minut. :mrgreen: Zresztą oczywiście nie ja jeden. No ale lepiej późno niż wcale. :) Ciekawe co teraz uczonego powiedziałby tu autor logo (nick alw) a za nim wielki orędownik logo i obrońca uchwały zatwierdzającej ten szajs, radny WS? :mrgreen: Nie wspominam już o Wszółkowskim, który ustawiony nadal trzepie kasę naczelnika w ratuszu chociaż nim nie jest.
Nie ten jest mądrzejszy kto wyżej stoi i głośniej krzyczy
Piszę poprawnie po polsku

Awatar użytkownika
Mirek
Posty: 7650
Rejestracja: wtorek, 5 kwietnia 2005, 21:39
Lokalizacja: HB 13

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Mirek » niedziela, 6 stycznia 2013, 12:11

obrońca uchwały zatwierdzającej ten szajs, radny WS?
Co Ty w duchy wierzysz? :mrgreen:
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."

Edward
Posty: 2812
Rejestracja: poniedziałek, 14 lipca 2003, 18:29

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Edward » niedziela, 6 stycznia 2013, 19:32

celestyn: autor już na ten temat wypowiedział się, gdy zdenerwowałem go swoją krytyką logo. Powiedział wszystkim wprost, że możemy to logo nawet wyrzucić do kosza, bo jemu już zapłacono. Jaśniej chyba nie można?
Edward Zając

Awatar użytkownika
celestyn
Posty: 3225
Rejestracja: piątek, 1 sierpnia 2008, 22:06

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: celestyn » niedziela, 6 stycznia 2013, 20:09

Edward pisze:celestyn: autor już na ten temat wypowiedział się, gdy zdenerwowałem go swoją krytyką logo. Powiedział wszystkim wprost, że możemy to logo nawet wyrzucić do kosza, bo jemu już zapłacono. Jaśniej chyba nie można?
Edward Zając
Dokładnie to wiem, nie o to mi chodziło. Gdybyś się cofnął ileś stron wstecz tego wątku to znalazłbyś i przypomniał sobie moje posty sprzed dwóch lat, w których artykułowałem dokładnie te same argumenty przeciw logosrace jakich dopiero teraz używa genialny inaczej LOT. Znalazłbyś również moją dyskusję właśnie z autorem logosraki, w której bezlitośnie zbijałem jego banialuki. Dlatego ciekaw jestem co napisałby teraz z perspektywy czasu kiedy sprawdziły się moje opinie i przewidywania (prowincjonalnego prostaczka z forum) a nie te "wielkiego fachowca". A wracając na chwilę do LOTu - wcale bym się nie zdziwił gdyby motywem apelu LOTu odnośnie wycofania logosraki była chęć zastąpienia tego badziewia wizerunkami syrenki (prawo do której LOT przywłaszczył sobie na niekorzyść mieszkańców) po to by na tym niektórzy LOTniarze mogli więcej zarobić.
Nie ten jest mądrzejszy kto wyżej stoi i głośniej krzyczy
Piszę poprawnie po polsku

Awatar użytkownika
GRABARZ
Posty: 2809
Rejestracja: czwartek, 30 czerwca 2005, 12:21
Lokalizacja: Przewłoka - Reszta Świata
Kontakt:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: GRABARZ » niedziela, 6 stycznia 2013, 20:18

celestyn pisze:
Edward pisze:celestyn: autor już na ten temat wypowiedział się, gdy zdenerwowałem go swoją krytyką logo. Powiedział wszystkim wprost, że możemy to logo nawet wyrzucić do kosza, bo jemu już zapłacono. Jaśniej chyba nie można?
Edward Zając
Dokładnie to wiem, nie o to mi chodziło. Gdybyś się cofnął ileś stron wstecz tego wątku to znalazłbyś i przypomniał sobie moje posty sprzed dwóch lat, w których artykułowałem dokładnie te same argumenty przeciw logosrace jakich dopiero teraz używa genialny inaczej LOT. Znalazłbyś również moją dyskusję właśnie z autorem logosraki, w której bezlitośnie zbijałem jego banialuki. Dlatego ciekaw jestem co napisałby teraz z perspektywy czasu kiedy sprawdziły się moje opinie i przewidywania (prowincjonalnego prostaczka z forum) a nie te "wielkiego fachowca". A wracając na chwilę do LOTu - wcale bym się nie zdziwił gdyby motywem apelu LOTu odnośnie wycofania logosraki była chęć zastąpienia tego badziewia wizerunkami syrenki (prawo do której LOT przywłaszczył sobie na niekorzyść mieszkańców) po to by na tym niektórzy LOTniarze mogli więcej zarobić.
To by było totalne przegięcie! Niech ktoś mi rozsądnie i spokojnie wytłumaczy - dlaczego pomnik usteckiej syrenki nie mógł być zgodny z wizją zwycięzcy konkursu i jednocześnie autora pomnika?
Nie trzeba się nikogo bać. A jeśli ktoś się kogoś boi, to dlatego, że udzielił temu komuś jakiejś władzy nad sobą. (H.Hesse)

Awatar użytkownika
zydel
Posty: 60
Rejestracja: poniedziałek, 31 grudnia 2012, 23:08

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: zydel » niedziela, 6 stycznia 2013, 22:16

GRABARZ pisze: To by było totalne przegięcie! Niech ktoś mi rozsądnie i spokojnie wytłumaczy - dlaczego pomnik usteckiej syrenki nie mógł być zgodny z wizją zwycięzcy konkursu i jednocześnie autora pomnika?
a dlaczego powstal pomnik syrenki, gdy na swiecie jest setki syrenek i ich pomnikow? nie lepiej bylo wymyslic, wdrozyc pomysl i postawic na molo pomnik syrena z wielkim ptakiem? bylibysmy oryginalni a przeciez o to chodzi w promowaniu, co?
siema

Awatar użytkownika
Platichthys_flesus
Posty: 1605
Rejestracja: wtorek, 1 sierpnia 2006, 07:20
Lokalizacja: Ustka

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Platichthys_flesus » niedziela, 6 stycznia 2013, 22:42

tak sobie pomyślałam teraz to tej umowie i niemożności renegocjowania jej zapisów.
Pomyślcie, przecież gdyby magistrat strategii wraz z logo nie przyjął, a uzasadnieniem byłoby, że jedno bądź / i drugie nie odpowiada koncepcji na Ustkę, jaką ma a)magistrat, b)branża, c) mieszkańcy, lub jakaś inna opcja i odmówiono by zapłaty do czasu, aż będzie się, mówiąc kolokwialnie, podobało, to czy w interesie zleceniobiorcy byłoby pójście na udry i ciąganie po sądach?

Przecież magistrat wystawia im referencje.

Poza tym takie informacje bardzo szybko obiegają branżową prasę.

No ale teraz to już jest after the birds. Moje zdanie jest takie, by obecne oficjalne logo zakopać i przyklepać łopatą. Nie marnowac pieniędzy na gadżety z tym czymś, bo to się nie sprzeda.
Albo niech jego orędownicy złożą miastu ofertę zakupu znaku (wraz z książeczką ;D)
http://www.pustamiska.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nic trudnego zrobić coś dobrego
Konsument głosuje portfelem

Edward
Posty: 2812
Rejestracja: poniedziałek, 14 lipca 2003, 18:29

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Edward » niedziela, 6 stycznia 2013, 23:12

Jeszcze raz przypominam: urzędnicy zapłacili za całość przed zatwierdzeniem tego przez Radę. Większość przegłosowała, że w takiej sytuacji trzeba przyjąć ten produkt. Nawet nie pamiętam, ilu nas było przeciw. Zresztą to teraz nieistotne. Ważne, jak sama piszesz, aby nie powiększać strat z tego tytułu.
A na pocieszenie poczytajcie o logo Elbląga wymyślonym przez tą samą firmę ...
Chociaż, patrząc na niektóre usteckie sprawy, to nic nie powinno dziwić; kto ma dostęp, rwie kasę na wszelkie możliwe sposoby, i w dodatku zgodnie z prawem!
Edward Zając

Awatar użytkownika
Platichthys_flesus
Posty: 1605
Rejestracja: wtorek, 1 sierpnia 2006, 07:20
Lokalizacja: Ustka

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Platichthys_flesus » niedziela, 6 stycznia 2013, 23:18

Edwardzie, sama o logo Elbląga tutaj pisałam.
I przypadek Elbąga rozpoczął dyskusę o słuszności obwieszania się przez miasta logami w ogóle.

Gwoli wyjaśnienia - ja wiem, przed czym postawiona została rada. Ale można było cisnąć. Takie rada ma uprawnienia. Słuchałam komisji, wiem, że akurat Pan cisnął.
http://www.pustamiska.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nic trudnego zrobić coś dobrego
Konsument głosuje portfelem

Edward
Posty: 2812
Rejestracja: poniedziałek, 14 lipca 2003, 18:29

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Edward » niedziela, 6 stycznia 2013, 23:45

Nie było wszystko takie proste; gdyby Rada odrzuciła logo, byłoby to wystąpienie przeciw burmistrzowi i urzędnikom. Niektórzy radni nigdy tego nie zrobią, niezależnie od sytuacji. Kilku liczyło, że może jednak to logo przyjmie się.
Branża tutystyczna logo "olewała", ale większość z nich też woli się nie narażać, niekiedy aż do przesady.
Edward Zając

Awatar użytkownika
iXik
Posty: 1909
Rejestracja: środa, 7 maja 2008, 11:50
Lokalizacja: Ustka/Gdańsk

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: iXik » poniedziałek, 7 stycznia 2013, 01:38

Edward pisze:Jeszcze raz przypominam: urzędnicy zapłacili za całość przed zatwierdzeniem tego przez Radę. Większość przegłosowała, że w takiej sytuacji trzeba przyjąć ten produkt. Nawet nie pamiętam, ilu nas było przeciw. Zresztą to teraz nieistotne. Ważne, jak sama piszesz, aby nie powiększać strat z tego tytułu.
A na pocieszenie poczytajcie o logo Elbląga wymyślonym przez tą samą firmę ...
Chociaż, patrząc na niektóre usteckie sprawy, to nic nie powinno dziwić; kto ma dostęp, rwie kasę na wszelkie możliwe sposoby, i w dodatku zgodnie z prawem!
Edward Zając
panie edwardzie PRZECIW to nie był NIKT. pan i dwóch jeszcze się tylko wstrzymali. głównie dlatego, że było po ptokach, zapłacone.
skoro nie było nic do stracenia to trzeba było się chociaż sprzeciwić.

ale tak naprawdę rada nic nie miała do gadania. jakby odrzuciła od razu to by się jej oberwało. a tak przyjęli wg sugestii ratusza. odczekaliśmy dwa lata, g**** dało nam to logo. nadszedł czas by się go pozbyć na dobre i jeśli kogokolwiek obwiniać to ratusz (pana wszółkowskiego i olecha) za tak zmarnowane pieniądze!

obowiązkiem wręcz rady jest teraz pozamiatać ten bajzel: wytknąć społeczeństwu winnych urzędników z burmistrzem na czele i opuścić tą haniebną rewolucyjną flagę z miejskiego masztu by myśleć na nowo nad logiem
?Nie ma granic tego, co można osiągnąć, jeśli się nie dba komu zostanie przypisana zasługa?
Ronald Reagan


Obrazek nie piszę poprawnie po polsku

Artur Mazur
Posty: 1157
Rejestracja: wtorek, 15 maja 2012, 12:13

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Artur Mazur » poniedziałek, 7 stycznia 2013, 09:00

iXik pisze: panie edwardzie PRZECIW to nie był NIKT. pan i dwóch jeszcze się tylko wstrzymali. głównie dlatego, że było po ptokach, zapłacone.
skoro nie było nic do stracenia to trzeba było się chociaż sprzeciwić.

ale tak naprawdę rada nic nie miała do gadania. jakby odrzuciła od razu to by się jej oberwało. a tak przyjęli wg sugestii ratusza. odczekaliśmy dwa lata, g**** dało nam to logo. nadszedł czas by się go pozbyć na dobre i jeśli kogokolwiek obwiniać to ratusz (pana wszółkowskiego i olecha) za tak zmarnowane pieniądze!

obowiązkiem wręcz rady jest teraz pozamiatać ten bajzel: wytknąć społeczeństwu winnych urzędników z burmistrzem na czele i opuścić tą haniebną rewolucyjną flagę z miejskiego masztu by myśleć na nowo nad logiem
Jesteś pewny ?
11 minuta to głosowanie w sprawie loga !!!
3 przeciw
2 wstrzymało się

PS: Od minuty 9 happening radnego Siudka , ze "śmierdzącymi"? stringami , które wszyscy radni mają "poczuć" oraz
"Jeśli pan Wszółkowski dostanie takie narzędzie ... to zrobi nim dobre rzeczy :mrgreen: "
"Macie przykłady niezwykle prawotwórczej działalności" radny Siudek chwalił wszystkie zasługi i sukcesy naczelnika Bezpromocji


Awatar użytkownika
GRABARZ
Posty: 2809
Rejestracja: czwartek, 30 czerwca 2005, 12:21
Lokalizacja: Przewłoka - Reszta Świata
Kontakt:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: GRABARZ » poniedziałek, 7 stycznia 2013, 10:09

Chcę Wam powiedzieć, że od jakiegoś czasu staramy się jako stowarzyszenie pozyskać od ratusza jakąkolwiek pomoc finansową, która wsparła by inicjatywę powstania w Ustce młodzieżowej orkiestry dętej. Za 80 tyś złotych można by dokonać zakupu instrumentów i wyposażyć w nie całą orkiestrę. Pragnę zaznaczyć, że w całym powiecie słupskim nie ma orkiestry dętej - czyż nie byłaby to promocja Ustki? Orkiestra złożona z młodych ludzi, która gra w tym mieście i występuje również w Polsce? Zauważyłem, że w Ustce widzi się tylko dzieci do 12 roku życia i emerytów - dla ludzi nie mieszczących się w tym przedziale wiekowym nie ma nic atrakcyjnego. Tak jakbyśmy nie istnieli.
Nie trzeba się nikogo bać. A jeśli ktoś się kogoś boi, to dlatego, że udzielił temu komuś jakiejś władzy nad sobą. (H.Hesse)

Adi
Posty: 1806
Rejestracja: sobota, 5 stycznia 2008, 23:16
Lokalizacja: Zaświaty

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Adi » poniedziałek, 7 stycznia 2013, 11:54

Zauważyłem, że w Ustce widzi się tylko dzieci do 12 roku życia i emerytów - dla ludzi nie mieszczących się w tym przedziale wiekowym nie ma nic atrakcyjnego
@GRABARZ. Na tym właśnie polega system rządów jaki mamy w Ustce. To gerontokracja. Młodzi wyjechali, więc nie stanowią jakiejś znaczącej siły wyborczej. A rządzą klany emerytów, ci których chce większość elektoratu, pozostali staruszkowie, więc dba się jedynie o ten elektorat. Za kilka lat taki system będzie obowiązywał w całej Polsce. Demografia jest nieubłagana, aby była zastępowalność pokoleń każda para musi mieć minimum dwoje dzieci. A jest 1,3 dziecka. Coraz mniejsza ilość młodych będzie musiała utrzymać coraz większą ilość starych. Więc albo starzy opodatkują nas w wysokości 100% dochodów albo odetną się od publicznych pieniędzy, emerytur. Zgadnij, co wybiorą?

Radny Zając od początku negatywnie wypowiadał się o logo. Pamiętam jak doszliśmy na forum do wniosku, że najlepszym znakiem graficznym tego miasta jest herb. Owoc przemyśleń wielu pokoleń, które tak jak my, szukało wyróżnika graficznego.
Jeszcze ten gościu z firmy otwartym tekstem zrugał Edwarda, że jest stary więc się nie zna, a po za tym stwierdził, że ma zapłacone, więc mu wisi czy logo przejdzie czy nie.
rozumiemy się? Będziemy się rozumieć, będzie dobrze... nie będziemy się rozumieć... rozumiemy się?

Awatar użytkownika
Mirek
Posty: 7650
Rejestracja: wtorek, 5 kwietnia 2005, 21:39
Lokalizacja: HB 13

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Mirek » poniedziałek, 7 stycznia 2013, 12:43

Jeszcze ten gościu z firmy otwartym tekstem zrugał Edwarda, że jest stary więc się nie zna, a po za tym stwierdził, że ma zapłacone, więc mu wisi czy logo przejdzie czy nie.
I co winny sie znalazł?
Czy został przeniesiony i ma sie dobrze?
Proponuje byłem Naczelnikowi z 500zł podwyżki......i burmistrzowi z 2000zł.
:oops: :(
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."

Adi
Posty: 1806
Rejestracja: sobota, 5 stycznia 2008, 23:16
Lokalizacja: Zaświaty

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

Post autor: Adi » poniedziałek, 7 stycznia 2013, 12:49

@Mirek

Umowę z firmą od logo podpisywał burmistrz Olech. Przelew też. Naczelnik tak prowadził temat jak umówił się pisemnie burmistrz, więc on swoje zrobił ;)

Byłemu naczelnikowi podwyżkę a burmistrzowi dałbym wielokrotność Twoich 2000 zł czyli logo na wypłatę ;)

Innych przykładów niegospodarności, o których niestety nie pisze się w mediach, jest jeszcze sporo. Dlatego miasto biednieje.
rozumiemy się? Będziemy się rozumieć, będzie dobrze... nie będziemy się rozumieć... rozumiemy się?

ODPOWIEDZ