Strona 46 z 46

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: czwartek, 1 stycznia 2015, 20:00
autor: Topilzin
Edward pisze:Ustka od prawie stu lat ma swój znak - swój herb. Projektowanie znaku ma sens w wypadku nowej firmy, dopiero powstającej. Jeśi firma z tradycjami decyduje się na zmianę swojego znaku, co zdarza się niezmiernie rzadko, to promocja nowego znaku trwa długo i kosztuje olbrzymie sumy.
Ustka pod swoim herbem jest już znana, a herbowa Syrenka przeszła przez media na wszystkich kontynentach. Nie widzę najmniejszego powodu, aby wymieniać nasz znak na nowy, który nie ma najmniejszych szans na to, aby przebić popularnością nasz herb i Syrenkę. Ile lat promocji i ile pieniędzy trzeba by wydać, aby nowy znak zaczął kojarzyć się z naszym miastem?
Nie sądzę, aby na tym zamieszaniu Ustka mogła cokolwiek zyskać - raczej przeciwnie. Być może ktoś chce realizować swoje prywatne ambicje nie licząc się z tym, że Ustka na tym tylko straci?
Edward Zając
Dla przypomnienia słowa rozsądku.Zwięźle i na temat bez siudkowania.Zza grobu ale zawsze aktualne.Czytaj i ucz się obywatelu Siudek bo na naukę nigdy nie za późno.
Logo to sobie na kiełbasę możesz przykleić i wdrażać za swoje pieniądze ma się rozumieć.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 09:48
autor: Smerf Maruda
Pisemne pozwolenia na używanie herbu i flagi Ustki niezbędne - Piotr Wszółkowski
Komisja Społeczna 18 marca 2015


Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 10:18
autor: Topilzin
Myślę że niech sprzedają LOGO , schodzi jak świeże bułeczki ponoć nawet na antypodach.Od herbu niech się odchrzanią. :)

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 12:53
autor: celestyn
Myślę, że nawiązywanie przez Wszółkowskiego do godła i flagi państwowej oraz ustawy dotyczącej symboli państwowych jest dużą przesadą i sporym nadużyciem. Ustawa o godle, hymnie i barwach RP ma się nijak do herbów miast i w żadnym stopniu ich nie dotyczy. Herb miasta to nie godło państwowe, tak jak barwy miasta to nie barwy narodowe. Ustawa o samorządzie gminnym określa tylko, że rada gminy może podjąć uchwałę dotyczącą herbu, a Ustawa o herbach i mundurach mówi, że samorząd może sobie ustanowić herb zgodny z heraldyką po odpowiednich konsultacjach i opiniowaniu. Jak dla mnie powinien być tylko określony dokładnie wzór graficzny herbu i zapis, że powinien być eksponowany w sposób nie uwłaczający miastu, którego jest symbolem i jego mieszkańcom. I to tyle, tym bardziej jeśli nie ma instrumentów prawnych, by wprowadzać jakieś sankcje. Budowanie sztucznych zakazów i procedur tworzących zbędną biurokrację jest zwyczajnie śmieszne i trąca sposobem myślenia rodem z poprzedniego ustroju. Jeśli jakiś przedsiębiorca chce produkować kubki zawierające herb miasta - niech produkuje ich choćby milion, im więcej tym lepiej. Byle nasz herb nie było łączony z elementami i treściami powszechnie uznawanymi za obraźliwe, wulgarne, zabronione prawem itp.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 13:18
autor: Topilzin
Lepiej nie można tego opisać.Tylko jak nazwać ten powyższy proceder?
Nadużyciem , przestępstwem , roszczeniem do praw , których się nie ma?
Co jest z nazwą miasta Ustka?Też winna być zastrzeżona i wymagająca odpowiedniej licencji?
Kabaret , żeby nie użyć bardziej dosadnych określeń. :mrgreen:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 15:06
autor: celestyn
W kwestii reglamentacji używania herbu miasta. Ciekawy artykuł, podobna sytuacja jak u nas.
http://www.wspolnota.org.pl/index.php?id=9&tx_news_pi1" onclick="window.open(this.href);return false;[controller]=News&tx_news_pi1[action]=detail&tx_news_pi1[news]=19865&cHash=abe83b0c6045c4a2df700afa03dc5eb6
Rada miasta podjęła uchwałę w sprawie uchwalenia statutu miasta. W par. 3 ust. 2 organ stanowiący zawarł ustalenia dotyczące ?zasad i warunków używania herbu miasta", na mocy którego to zadanie należeć miało do rady, natomiast zgodę na używanie herbu przekazano burmistrzowi. Organ nadzoru kwestionujący powyższy zapis stwierdził, że takie sformułowanie uprawnień rady i burmistrza jest de facto delegacją do wydania regulacji o charakterze normatywnym, skierowanego do podmiotów zewnętrznych w stosunku do gminy. Taki zapis powoduje, że stanowi on akt prawa miejscowego, a brak jest wyraźnej podstawy prawnej do wprowadzania zasad używania herbu. Wobec powyższego wojewoda uznał zapis za naruszający ustawę o samorządzie gminnym i konstytucyjną zasadę legalności.

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 16:48
autor: GRABARZ
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 16:56
autor: wiking
:? Grabarz ! Proszę , nie wygłupiaj się :?:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 17:16
autor: Mirek
Myślę, że nawiązywanie przez Wszółkowskiego do godła i flagi państwowej o
Myślałem ,ze juz nie ma tego gościa w polityce.

Jak On sie tu znalazł ponownie?

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: niedziela, 22 marca 2015, 17:22
autor: Topilzin
Mirek pisze:
Myślę, że nawiązywanie przez Wszółkowskiego do godła i flagi państwowej o
Myślałem ,ze juz nie ma tego gościa w polityce.

Jak On sie tu znalazł ponownie?
Zapewne przez pączkowanie czyli rozmnażanie bezpłciowe. Jedyne co może pomóc to tylko już chyba chemia.:lol: :wink:

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: wtorek, 7 kwietnia 2015, 16:21
autor: celestyn
Rozpoczęła się podobno kampania promocyjna Ustki w mediach.
http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/articl ... /150409809" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko pięknie, podane w jakich mediach albo gdzie nastąpi promocja. Ja się tylko ciągle zastanawiam co konkretnie jest promowane, jakie atrakcje, które nas wyróżniają?

Re: Strategia rozwoju marki miasta Ustka.

: czwartek, 16 kwietnia 2015, 18:46
autor: Smerf Maruda
Okazało się , że usteckie logo nie było najgorsze w Polsce :mrgreen:

Pamiątkowe gacie już do kupienia .

Obrazek