Strona 22 z 31

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: poniedziałek, 27 sierpnia 2012, 18:45
autor: Topilzin
Mnie ciekawi jakie to konkretnie "wszelkie wysiłki" ustami rzecznika czyni ratusz aby przedłużyć sezon?.
Zeby tylko od tych wysiłków przepukliny albo hemoroidów nie dostali. :evil: :mrgreen: :lol:

Proponowałem aby zrobić niedrogi pomost przy rzece dla kajaków.Olech przy wyborach obiecał że zrobi.Kłamał jak zwykle.
W Słupsku jest betonowe podejście.Nienajlepsze rozwiązanie w sumie ale coś jest.
Może zamiast pieprzyć tylko że coś robią , wreszcie ruszyć tyłki.
Chyba że oprócz polbruku nie widzą innych rozwiązań.

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: poniedziałek, 27 sierpnia 2012, 20:39
autor: celestyn
Topilzin pisze:(...) Olech przy wyborach obiecał że zrobi.Kłamał jak zwykle.
To miałeś jeszcze jakieś wątpliwości, że tak nie będzie? Przecież głosować na niego mogły tylko bezrefleksyjne trepy i ci, którzy dzięki niemu mogą doić miejską kasę.
Topilzin pisze:(...) Może zamiast pieprzyć tylko że coś robią (...)
Jak mogą zrobić coś zamiast skoro tylko to potrafią (pieprzyć)?

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: poniedziałek, 27 sierpnia 2012, 20:43
autor: Topilzin
Inni robią zamiast pieprzyć .No ale emerytur wojskowych nie mają.

Obrazek

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: wtorek, 28 sierpnia 2012, 16:06
autor: Wajper
celestyn pisze:
Topilzin pisze:(...) Olech przy wyborach obiecał że zrobi.Kłamał jak zwykle.
To miałeś jeszcze jakieś wątpliwości, że tak nie będzie? Przecież głosować na niego mogły tylko bezrefleksyjne trepy i ci, którzy dzięki niemu mogą doić miejską kasę.
Topilzin pisze:(...) Może zamiast pieprzyć tylko że coś robią (...)
Jak mogą zrobić coś zamiast skoro tylko to potrafią (pieprzyć)?
Oj tam, mogą, mogą. Tylko parę wiążących im ręce detali trzeba dopiąć na ostatni guzik. Znaleźć sponsora, który da miliard złotych Ustce i nie będzie chciał żadnych rozliczeń i sprawozdań z wykorzystania - to na początek, następnie wynająć w drodze ustawionego przetargu (bo te zgodne z prawem wybierają zawsze najtańszych = najgorszych. Notabene, czy tylko ja widzę tu totalny prawny bezsens, na którym jadą wszystkie urzędy RP, epatując nędzą w temacie inwestycji jak kraj długi i szeroki???) zewnętrznych ekspertów i specjalistów od planistyki, zarządzania, promocji, renomowane firmy budowlane, etc.

Wówczas, ha... Zobaczylibyście, ILE może nasza obecna władza zrobić! Aż by Wam oczy zbielały, a twarzoczaszka wydłużyła od odszczekiwania pomówień i bezpodstawnej krytyki!

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: sobota, 1 września 2012, 07:14
autor: Artur Mazur
Mirek pisze:Wiadomo ze jest mało pieniędzy na promocje Ustki w tym roku ale pomysły nic nie kosztują.
Co mozna by zrobic nie duzym kosztem aby zaistnieć na antenach TV w Polsce?
Najlepszym pomysłem w tym roku, tanim sposobem promocji Ustki,
była propozycja Joanny Barnowskiej z Twierdzy Ustka, aby wziąć udział w plebiscycie Radia Gdańsk na najlepszy Pomorski Kurort,
szybko to podchwyciłem i rozreklamowałem sprawę w internetowych mediach regionalnych.

Dzięki pomocy całej załogi usteckich bunkrów,
bez problemu udałoby się zająć co najmniej 2 miejsce.

Na szczęście do akcji przyłączyło się więcej ustczan i Ustka bez problemu zdobyła główne trofeum.

Jak powiedział wczoraj redaktor radia, miejscowość , która zdobyła ten laur ,
będzie mogła się nim chełpić :lol: jutro, jak i przez cały rok,
widać było , ze brakowało mu odpowiedniego słowa :) .

Jedno jest pewne , gdyby nie renowacja usteckich bunkrów baterii Bluchera przez Państwa Barnowskich,
pewnie zajęlibyśmy honorowe I miejsce od końca , czyli 20,
bo takie zajmowaliśmy , dopóki nie zacząłem wysyłać pierwszych SMS-ów.

A nie jest to ostatnia akcja promująca Ustkę i usteckie bunkry zaplanowana przez nich w tym roku,
miasto, LOT i duże ośrodki, powinny wspomagać, czy nawet dopłacać do ich kampanii internetowej,
promującej tą nową ustecką atrakcje.

PS : A będzie pewnie jak zawsze, czyli ...

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: poniedziałek, 3 września 2012, 11:37
autor: Artur Mazur
Relacja z wręczenia Ustce nagrody - Najlepszego Kurortu Pomorza :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: poniedziałek, 3 września 2012, 12:13
autor: Artur Mazur
Jedni gadają , inni działają.


Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: poniedziałek, 3 września 2012, 18:26
autor: Topilzin
Sukces? Co z tego że żaden i nie swój.Tłuste łapki pewnie już świerzbią aby pogrzebać w miejskiej kasie co? :lol:
Kiedy nagrody? Hajc konkretny a nie jakiś kamień. :lol: 8) :evil:

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: poniedziałek, 3 września 2012, 22:57
autor: Charles Garnier
8) Jedni wydają kasiorę na smsy i dają zarobić radiu, inni idą do renomowanego aresztu i powiązanego ośrodka wczasowego, i biorą za to kasę :!: A przy okazji promocja miasta. :lol: http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/articl ... /120909911" onclick="window.open(this.href);return false; Marcin P. zaszczycił Ustkę swoją obecnością. Może Miasto powinno mu nadać tytuł Honorowego Mieszkańca, czy Ambasadora? :shock: Ja jestem za. :D Hahaha :!:

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: wtorek, 4 września 2012, 09:13
autor: Artur Mazur
Charles Garnier pisze:8) Jedni wydają kasiorę na smsy i dają zarobić radiu, inni idą do renomowanego aresztu i powiązanego ośrodka wczasowego, i biorą za to kasę :!: A przy okazji promocja miasta. :lol: http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/articl ... /120909911" onclick="window.open(this.href);return false; Marcin P. zaszczycił Ustkę swoją obecnością. Może Miasto powinno mu nadać tytuł Honorowego Mieszkańca, czy Ambasadora? :shock: Ja jestem za. :D Hahaha :!:
Może Złotą Kotwicę ? :twisted:

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: wtorek, 4 września 2012, 10:59
autor: Artur Mazur
Lato, lato i po lecie.


Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: piątek, 7 września 2012, 17:16
autor: Arturo
Wielkie dzięki za umieszczenie tego filmiku z posiedzenia :)

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: piątek, 7 września 2012, 20:29
autor: Artur Mazur
To z tamtego roku, w tym tak lekko nie będzie :twisted:

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: piątek, 7 września 2012, 22:58
autor: elveez
Oj nie bedzie...zadbam o to...

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: sobota, 8 września 2012, 09:00
autor: Platichthys_flesus
elveez pisze:Oj nie bedzie...zadbam o to...
to spotkania nie bedzie ;D

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: środa, 19 września 2012, 23:40
autor: Charles Garnier
http://www.dwumiasto.pl/Wydarzenia/Ustk ... ecia-wideo" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: piątek, 21 września 2012, 08:57
autor: Mirek
Właśnie takich mieszkańców potrzeba Ustce. takich którzy nie narzekają tylko co roku, że sezon był zły, ale którzy szukają sposobów na jeszcze większą promocję miasta. Szczęśliwej drogi
Popieram.

Podobno był test wodny w Lędowie .....:) dzwig był potrzebny.
Ale wszystko ok .

Co to za marka auta?
Ruskie?
Pan Samochodzik? :)

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: piątek, 21 września 2012, 14:57
autor: GRABARZ
17 września minęła setna rocznica urodzin osoby, która jako jedyna ma swoją ławeczkę w Ustce... Następna taka okrągła rocznica do wykorzystania medialnie za 100 lat.

Może ktoś zadba o to i do ławeczki dokręci stosowną tabliczkę, aby ludzie wiedzieli obok kogo siadają, bo czasem słychać głosy, że jest to poetka o nazwisku Szymborska.

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: sobota, 22 września 2012, 01:36
autor: Artur Mazur
UFO w Ustce ?



Obrazek

Obrazek

Po prawej Matix :mrgreen:

Obrazek

Kto ładniej lata ?

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Re: Nowe pomysły na promocje Ustki

: sobota, 22 września 2012, 10:12
autor: Topilzin
Bez przesady z tymi psimi kupami na plaży.Jest już po sezonie.Zeby taka akcja zaraz.