Mirek pisze:Wiadomo ze jest mało pieniędzy na promocje Ustki w tym roku ale pomysły nic nie kosztują.
Co mozna by zrobic nie duzym kosztem aby zaistnieć na antenach TV w Polsce?
Najlepszym pomysłem w tym roku, tanim sposobem promocji Ustki,
była propozycja
Joanny Barnowskiej z Twierdzy Ustka, aby wziąć udział w plebiscycie Radia Gdańsk na najlepszy Pomorski Kurort,
szybko to podchwyciłem i rozreklamowałem sprawę w internetowych mediach regionalnych.
Dzięki pomocy całej załogi usteckich bunkrów,
bez problemu udałoby się zająć co najmniej 2 miejsce.
Na szczęście do akcji przyłączyło się więcej ustczan i Ustka bez problemu zdobyła główne trofeum.
Jak powiedział wczoraj redaktor radia, miejscowość , która zdobyła ten laur ,
będzie mogła się nim
chełpić 
jutro, jak i przez cały rok,
widać było , ze brakowało mu odpowiedniego słowa

.
Jedno jest pewne , gdyby nie renowacja usteckich bunkrów baterii Bluchera przez Państwa Barnowskich,
pewnie zajęlibyśmy honorowe I miejsce od końca , czyli 20,
bo takie zajmowaliśmy , dopóki nie zacząłem wysyłać pierwszych SMS-ów.
A nie jest to ostatnia akcja promująca Ustkę i usteckie bunkry zaplanowana przez nich w tym roku,
miasto, LOT i duże ośrodki, powinny wspomagać, czy nawet dopłacać do ich kampanii internetowej,
promującej tą nową ustecką atrakcje.
PS : A będzie pewnie jak zawsze, czyli ...